|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet nog steeds lachen... Daphne En dat brilletje van haar zusje eroverheen. |
|
Geniale shit . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Geniaal! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
:')!!! Je moeder. |
|
ALLES klopt aan die foto. Het shirt van GG Allin, het getrek aan het oor, het keurige meisje met desingbril en damestasje in Ctrl-C Ctrl-V metalkleding en dan ongure tronie erop [Dit bericht is gewijzigd door M. op 13-09-2010 22:19] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: |
|
quote: Haha, geniaal! |
|
|
|
|
|
|
|
quote: Quote waardig. Geniale shit! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
En dat te bedenken dat het al verrekte lastig is om shit met een middelmatig intelligentieniveau te vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 13-09-2010 22:52] |
|
Als ik naar die foto's kijk denk ik steeds dat elk moment "Willempie" ergens ingezet gaat worden... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
Daphne [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-09-2010 23:04] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:+1 + extra . [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-09-2010 23:12] |
|
|
Godver, blijf dat spul niet quoten, zo krijg ik nog de slappe lach |
|
Prachtig ja. Maar goed; Burzum/Raymond, bedankt voor mijn undersign en bedankt voor het aanraden/aandringen om toch eens een album van Portishead uit te checken! Genieten! En snel maar weer eens 's nachts slap ouwehoeren op MSN! Burzum = BAAS! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
quote: nee, echt signature |
|
quote: Bruut boertje is mijn favoriete trol van dit moment. Vooral omdat ie er zo verschrikkelijk slecht in is |
|
Ok, maar wat doet het in dit topic? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Burzum terug! O nee, toch niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |