|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet zo niet wat er dit (2004) jaar komt... [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-05-2004 21:44] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
is gratis he? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nog steeds. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-05-2004 21:45] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik zal in Wageningen zijn. |
|
hoehoehoe Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ok. Het is al weer te zien, iedereen heeft er zin in I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Di-rect? Ik ga alleen als K-otic komt... |
|
Die konden niet . Wat wil je met zo'n druk-bezette-super-band I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
After Forever.. Nee dank je, daar ga ik niet voor naar Zwolle. the only pleasure is pain |
|
Achja.. ik woon er... Verder nog metal op het programma trouwens? Een kwartier fietsen om het gelaat van floortje te aanschouwen heeft een nogal neutraal kosten/baten plaatje.. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vind de line-up op kabaal am gemaal dit jaar zwaar tegen vallen. Dus ik denk niet dat ik dit jaar ga. |
|
KAG is in wageningen paul Maar de lineup is idd superkut. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 24-04-2002 10:00] |
|
quote: Ahum, ik ga! En Rajackar is Superkut wel een goede band? Wie weet ga ik wel weer naar Zwolle! Twee jaar geleden heb ik daar staan te pitten bij Orphanage toen ik plotseling moest kotsen hehe! Was wel grappig(voor mij dan). |
|
Komt AF nog steeds in Zwolle? Ik denk dat ik er dan nog wel ff heeen ga... Ik ken ook nog iemand die plaats neemt achter de tap dus dat komt wel goed |
|
ik ben er ook in zwolle zondag! |
|
[qoute] Zwolle: 18.45 - 19.40: After Forever De epische combinatie van brute metal, invloeden uit de klassieke muziek, gothic en progressieve rock, maakt After Forever zeer verrassend en uniek. [/quote] http://www.4en5mei.nl/02bevrfest/programmering/home.html |
|
'Brute metal', je bedenkt het niet... maar goed veel plezier |
|
En "zeer verrassend en uniek." |
|
quote:Dat weet ik wel ... maar dat is lekker dicht bij . |
|
Ach.. ik zie het zondag allemaal wel, als ik niet al te brak wakker word kijk ik nog wel even of erheen ga. Life doesn't get much better than this! |
|
ik loop en vanmiddag, kmot verplicht heb waarschijnlijk een leger jackje met grote cruelty and the beast patch (voor andere zm-ers die zm-ers zoeken is dat een kerken opunt) |
|
Ik ga niet, ik blijf lekker thuis zitten. Das veel gezelliger. |
|
Ik ben die jongen met die zwarte kleren aan. Life doesn't get much better than this! |
|
ik ga ook zo naar zwollywood.. ik zal te herkennen zijn aan de inmense bakkebaarden en het elvis pak.. ook zal ik mijn fransje bauer geurtje op doen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ah.. dan zie ik je wel in de pit bij twarres. (die van di-rect durf ik niet in, strax scheuren mijn kleren ) Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |