![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De deerne, diegene die nu gehaktballetjes voor me staat te bakken en mijn bier haalt. ![]() Boeiender ![]() |
|
Goed opgevoed. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Jupz, en ze heeft nog meer kwaliteiten! ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Ik geloof je op je getypte woord, man. ![]() Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Hehehe, goed zo! ![]() ![]() Misschien vanavond een film kijken, geen idee.... Boeiender ![]() |
|
Ik heb via het horror topic wel een paar leuke films om binnen te halen denk ik zo. ![]() ![]() (in mn eentje ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Waar woon je? ![]() Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Hoezo, wil je spontaan langskomen? ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote:Tuurlijk, ik ben heel erg spontaan ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Murder Junkie op 27-11-2010 20:43] Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Pffft, Scream ![]() Stiekem ben ik wel erg benieuwd naar deel 4 daarvan trouwens ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote:Tuurlijk, en Ghostface is gewoon heel vet gedaan!!! Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Het enige toffe aan Scream is de zalige hoeveelheid clichés. (wat dan ook het doel van de film was). ![]() Damn ik moet ze weer es gaan kijken ![]() En true, ghostface ![]() ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Voor zover ik weet wel ja . en het waren er meer he dan 1... ![]() Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Dat zei ik toch? ![]() Maar vroegah, toen ik Scream voor het eerst zag, had ik dat besef nog niet. Toen vond ik hem serieus waar nog wel eng ![]() maar ja, die durft nu zelfs nog niet The Blair Which project te kijken ![]() en ja oke, meerdere killers, i know ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 27-11-2010 20:52] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Nee, ik had het over Ghostface himself, het waren verschillende personen die zijn identiteit hadden he. ![]() Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Ik had het door, had mn post al ge-edit ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote:Geeft niet, hoor ![]() Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Wow ziet er scary uit! Ga m gelijk ff downloaden! ![]() ![]() |
|
Uilen? Dat is dan wel een filmpje voor Silence denk ik zo ![]() Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Meet the Spartans, damn hoe fout ![]() ![]() |
|
Troll 2 ![]() ![]() Wil je muilperen? ![]() |
|
quote:CULT. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
*gaat googelen* OMG ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
De documentaire die over troll 2 gemaakt is "best worst movie" is ook de moeite waard. Wil je muilperen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |