![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://video.xnxx.com/video410822/busty_czech_petra_mis_aka_petra_petrushka_anal Redelijk wat hoogtepunten, toppertje in het genre. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
Wat een lilleke tett'n. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Zeg dat wel. ![]() |
|
quote: Ik heb m dus gisteravond gezien, wat een heerschfilm! Het camera werk is erg goed gedaan, het acteerwerk is goed....en natuurlijk die zogenaamde live beelden van de therapie geven een heel erg creepy effect. Vette film hoor, een aanrader! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ik vond het juist de grootste boutfilm ooit en anderhalf uur van mijn leven verspild. ![]() |
|
quote: oei nee, was net geboren es opzoeken dan maar signature ![]() |
|
quote: in het begin vond ik het irritant, maar met die "echte" beelden ertussen was ik er mooi mee weg signature ![]() |
|
The Fountain. Wazige film, niet echt wat voor mij. Al wordt ie tegen het einde wel een stuk acceptabeler. ![]() |
|
quote: Ik had 'm opgenomen, maar toen ik er een trailer van had gezien, heb 'm maar gewist. De tering ![]() ![]() |
|
quote: dat trippy gedoe met die boom was er voor mij echt wel over signature ![]() |
|
Greenberg, kut. 21 Grams, heftig. L,S&TSB, nu. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Lock, Stock And Two Smoking Barrels, net voor de zoveelste keer; blijft geweldig ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Een zeer belangrijk element uit SI vindt je terug in die film. The Ninth Configuration is het morbide/filosofische broertje van One Flew Over The Cuckoo's Nest. Tevens ook het tweede deel (de ware Exorcist 2) in de Blatty trilogie: Exorcist, Ninth Configuration, Exorcist: Legion. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Tranen in mijn ogen. ![]() |
|
Hier ook kippenvel bij The Fountain bij die laatste paar scenes... heerlijke film, geniale soundtrack. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Armadillo zojuist ![]() ![]() De beste, meest indrukwekkende docu/film over de oorlog in Afghanistan die ik tot nu toe heb gezien. Eerlijk, intens, niets verbloemend. Aanrader voor de geïnteresseerden.. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 01-12-2010 22:05] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 01-12-2010 22:05] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Van de week Crank nog gezien, deel 1 en 2. ik vond ze echt geweldig ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote:Deel 1 absoluut, deze is zelfs nog serieus te nemen. Maar als je met hetzelfde gevoel het tweede deel kijkt (zoals ik deed) dan valt het vies tegen en hoop je dat het allemaal een slechte droom was en je wakker wordt in een wereld waar deel 2 nog niet is uitgepoept ![]() het japanse aspect, i.e. gevecht met poppen en electriciteitscentrale/kabels, was het enige bekoorlijke hieraan ![]() |
|
Dat vond ik juist het meest zinloze stuk in die hele film..hadden ze van mij wel weg mogen laten ![]() En geloofwaardig..nee, absoluut niet, maar daar gaat het ook niet om bij zulke films. ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Ik vond de eerste niet zoveel aan, maar de tweede vond ik wel vet. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |