|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
signature |
|
Zou er dan Detektivbyran / Detektivbyrån van maken, in verband met de search. Is bij meer van zulke namen al zo op ZM. |
|
ja, en de "%" is niet alomtegenwoordig bekend idd signature |
|
Dat is ook een techneuten oplossing. "Je kan toch zoeken met een %?" Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ja, ik ken het, IT'ers en hun work arounds... ik kreeg het er van signature |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hij staat in Muziek Algemeen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Michael Schenker Group is gestopt met het maken van rock / metal? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ohhh was dat rock/metal dan? Nou op de een of andere manier kan ik het nu niet aanpassen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hee hee hee! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kunnen jullie bij dit topic "the" veranderen in "The"? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Kunnen jullie, zodra jullie dat gedaan hebben, bij dit topic "The" veranderen in "the"? Blijf van mijn topictitel af, ElitE Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Toch typisch dat al die mensen met overbodige hoofdletters in hun nick over hoofdletters gaan zeuren. |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik zeur er niet over, ik zeg alleen dat ElitE van mijn topictitel af moet blijven En hoezo overbodig? Ook typisch dat iemand die een de naam van een god uit een ter ziele gegane religie als nick draagt over overbodigheid begint te zeuren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Fijn! |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/921845/1#r3553447 Misschien dat dit een algemeen stones topic kan worden? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmm ik had het topic bijna in heavy metal geplaatst maar hoe rock wil je zo'n band hebben haha The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Precies, hehe. Thanks! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
|
|
Ohooo, jij verrader! |
|
echt niet, wodkaman = mental niet...! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |