|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Maarem, case closed. Zijn er nog topictitels waar tikfouten instaan anders? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
PVV topic is gevandaliseerd . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Held. Wel er tegenin gaan met pertinent onware argumenten en als je weerwoord krijgt mag er niet meer over gesproken worden Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zoals PVV'ers zouden zeggen, 'HET LIJKT HIER NOORD-KOREA WEL!' Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Zoals zo vaak gebeurt; quote:Bijvoorbeeld. En AG; we wachten met smart op jouw komst als mod. Zou je tot die tijd on topic willen gaan? Dankje! (Geldt voor iedereen hier. Het is geen klachtentopic, zoals iedereen met 4 klassen lagere school had kunnen zien.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De titel he, slimmerik. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
-off topic- [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 26-06-2011 13:39] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
-off topic- [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 26-06-2011 13:39] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
WAAR IS MIJN PETITIE????!!^2 If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Daar had je het toch over? Ikke ook, slimmerik! Speciaal voor jou even een simpeler uitleg; zodra blijkt dat een topic begint af te wijken naar een bepaalde kant maar nog wel coherent is, passen we de titel wel vaker aan. Niet alleen bij concerten waarvan bands afzeggen dus. quote:Denk je serieus dat je door janken in het gelijk gesteld wordt? Je bent toch geen verwesterd Afghaans meisje ofzo? Maarem, on topic maar weer lui! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-off topic- ...en de laatste. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-06-2011 13:47] |
|
-off topic- [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 26-06-2011 13:52] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Paint IT black aub http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3754144 [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-06-2011 13:56] signature |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Maar waarom heet moslims in het nieuws dan niet; post hier iets naar over moslims/Islam? HET LIJKT HIER NOORD KOREA WEL! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Het staat eenieder vrij om ook hun leuke kanten in te posten! Doe er iets aan ipv hier te zeuren. Plan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: :') Wees dan consequent een laat dan ook de mogelijkheid voor het PVV-topic open om iets niet-naars te zeggen. Ik heb wel wat goede dingen van ze gelezen laatst en dat kan ik nu nergens kwijt Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Done and done. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3672525 Kan iemand daar even 'Koken met Kvelgeest' van maken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
quote: FR gay is wel ontzettend dubbelop. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Klopt wel, maar je kunt niet duidelijk genoeg zijn in dit geval. Maak er maar hoofdletters van. |
|
quote:Met je Judas Priest op 1. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:I'm your turbolover, je weet! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |