|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wiieee, weer een gave tour. Neckbreakers Ball 2011, met als line up: Kataklysm Legion of the Damned Equilibrium Manegarm Milking The Goatmachine http://www2.neckbreakersball.com/index2.php?lang=en Nederlandse data 2011-01-23 NL - Haarlem Patronaat 2011-02-06 NL - Tilburg 013 en voor de belgen onder ons: 2011-02-05 BE - Antwerpen Hof Ter Loo Ik ga hopelijk in Tilburg Milking The Goatmachine!! |
|
Misschien aanwezig in Antwerpen. |
|
Godverdekut. Hier ben ik bij. |
|
|
|
Manegarm had van mij wel hoger op de affiche mogen staan. |
|
quote: Ja idd. Wilde ze vorig jaar al zien met Iskald... |
|
Waarom geen theater Romein Leeuwarden? Was vorig jaar te gek.... |
|
quote: Omdat Friesland zo ver weg ligt... |
|
quote: Tis maar net vanwaar je dat bekijkt We worden in het noorden nou niet echt dik bedeeld. We moeten steeds vaker, verder rijden om de goede shit te zien. Naja, wordt deze herfst/winter weer km's maken richting Enschede, Tilburg en Uden |
|
Uden. Annihilator zeker? |
|
quote: mag WASP ook? |
|
Manegarm en Equilibrium zijn wel okay, maar heb ik al genoeg gezien. Kataklysm is live wel leuk, maar de muziek boeit me voor geen meter. En om nu enkel voor LotD te gaan... Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Je hoeft niet te gaan hoor |
|
quote: Ben ik niet van plan hoor . Maar een reactie op een line-up, dat mag toch nog, o heer holysjit? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dit zijn grotere zalen dan vorig jaar. Toen was het Romein en Atak. |
|
quote: Maar natuurlijk lieve cataclysm child... |
|
Running order Tilburg: [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 17-01-2011 16:13] |
|
Nog een beetje te twijfelen of hier heenga...Wel lekker op tijd afgelopen |
|
Ticket binnen! |
|
quote: Ik wacht af of ik een prijsvraag gewonnen heb. =) |
|
Dit is trouwens de running order voor Tilburg he. Haarlem begint later en is later afgelopen. |
|
Logisch dat het dan ook later afgelopen is.. =) |
|
Running order Haarlem |
|
quote: +1 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zou graag naar beide shows gaan, maar heb zelfs met geluk alleen geld voor Tilburg :/ Black seeds of bunny! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |