|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Meh, niet mijn ding. Maar gelukkig begin ik waarschijnlijk maandag met een nieuwe baan, dus is t al opgelost Black seeds of bunny! |
|
Ich bin dabei! A metalheart is hard to tear apart |
|
Misschien ga ik wel in Tilburg effe kieke. |
|
Wel heel gave line up...nog even over nadenken. mental |
|
Ticket in de pocket. Nog twee weekjes en dan gaan als een metalen banaan! Setlist Equilibrium 01. In Heiligen Hallen 02. Der Sturm 03. Der Ewige Sieg 04. Verbrannte Erde 05. Blut Im Auge 06. Heimwärts 07. Fahrtwind 08. Met 09. Unbesiegt |
|
Gisteren in Haarlem geweest. Vooral Legion of the Damned maakte veel indruk. Kataklysm was gewoon degelijk. Moet zeggen dat de mid-tempo stukken op een gegeven moment wel een beetje de overhand kregen, wat ik jammer vond. Equilibrium en Manegram vond ik niks, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn smaak. Ik heb gewoon niks met folk invloeden in metal. Helaas heb ik Milking the Goatmachine gemist, want dat schijnt wel goed geweest te zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Cees_Masterkiller op 24-01-2011 10:15] A metalheart is hard to tear apart |
|
quote: Heb je toevallig ook die van Manegarm ? |
|
Nou vooruit met de geit. Willekeurige volgorde, behalve Mina Fäders Hall van Manegarm want daar openen ze mee. Milking The Goatmachine: - Sour Milk Boogie - Surf Goataragua - Ding Dong - Milk Me Up Before I Gogo - Seven Manegarm 1. Mina Fäders Hall - Vedergällningens - Hemfärd - I Evig Tid Legion Of The Damned - Descent Into Chaos - Night of the Sabbath - Legion of the Damned - Shrapnel Rain - Cult of the Dead - Death Head’s March - Killzone (see CD review ) - Sermon of Sacrilege / Pray and Suffer - The Hand of Darkness - Sons of the Jackal - Werewolf Corpse Kataklysm - A Soulless God - Serenity in Fire - The Ambassador of Pain - Push the Venom - Prevail - Years of Enlightment - In Shadows and Dust - Astral Empire - At The Edge of the World - The Road to Devastation - Crippled and Broken - To Reign Again - Like Angels Weeping |
|
Speelt Milking the Goatmachine een kwartier? |
|
quote: Nee een half uur. |
|
Dan moeten ze veel meer nummers dan dat hebben gespeeld. |
|
Ja joh. Dit is lang niet alles. Het is een incomplete setlist en volgorde klopt ook niet geheel maar dan heb je een idee. Ben blij dat iemand de moeite doet... |
|
Mij maakt het niet uit hoor |
|
Ik schrok al |
|
En hoe was het? |
|
quote: Het was geniaal. Niet heel druk, tamelijk rustig eigenlijk. Manegarm viel me wat tegen maar de rest smaakte goed en Kataklysm was heerlijk. |
|
Het viel mij idd ook al op dat het redelijk rustig was. tamelijk tam publiek ook, kwam pas halverwege legion of the damned meer los. vond de set van manegarm wel wat aan de korte kant. verder wel een hele geslaagde avond |
|
Milking The Goatmachine once again; Heftig lachen die band. |
|
Kataklysm was gewoon heersch, net zoals die jongen met het gele shirt vooraan, die piste zowat bloed uit zn gezicht... Black seeds of bunny! |
|
Stond hij iets te dichtbij het podium te headbangen? |
|
Is mij ook ooit overkomen, neus naar de kloten geholpen daardoor. Wel een harde baas. [Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 08-02-2011 19:19] No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Geen flauw idee, Dani van Alestorm zei het me maar ik zag het niet helemaal goed (stond in de coulissen) Black seeds of bunny! |
|
Ik zag dat Chris van Alestorm ook nog een knal op zijn gezicht kreeg toen onverwachts een pit begon. |
|
Haha niet gezien, jammer, mooi moment gemist :') welke band was dat bij? heb alleen Katakltsm gezien... Black seeds of bunny! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |