|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik doe mee! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heel goed. Vandaag gedraaid: Dance of December Souls For Funerals to Come Brave Murder Day |
|
@ Onweerwolf: ging jij niet definitief uitloggen? NP The Great Cold Distance [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 20-09-2010 21:36] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Moeten we nu trouwens ook heel veel sterke koffie drinken? |
|
dubbele espresso is Katakvlt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Nou, krijg net dit bericht in de mailbox: KATATONIA ROBBED IN MINNESOTA Guitars, wireless transmitters stolen during show in St. Paul |
|
Ik heb eigenlijk net thee gemaakt. Zat te twijfelen over koffie. |
|
quote:En dat op Katatonia-dag! Ze durven wel zeg! |
|
Ik heb vandaag geluisterd: The Great Cold Distance Discouraged Ones Viva Emptiness Toch draai ik liever het oudere werk. |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
vandaag geluisterd: alle ep's en cd's vanaf last fair deal gone down @ Dissolving Bonds We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
eigenlijk zou deze dag in juli moeten vallen, gezien de referenties hiernaar op The Great Cold Distance en Night Is The New Day July en Departer [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 20-09-2010 21:55] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik vind 4 maart beter. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: signature |
|
Ik heb Katatonia net 50 minuten lang moeten onderbreken voor een telefoongesprek. Sorry Katatonia. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik doe mee. Niet meer vandaag, maar morgen zeker wel! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Als dieven zich ook met dit soort dagen bezighouden nomineer ik Alestorm! (Als ik Slayer was zou ik 6 juni een extra oppasje regelen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ja maar.... het is vandaag.... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote:topictitel kut, het is maar 1x per jaar 20 sept We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hier vandaag ook verschillende cd's langs geweest. Night is The New Day Brave Murder Day Dance Of December Souls Jhva Elohim Meth... the Revival |
|
och himmel, om 1 over 12 slotje? en dan tot 20-09-2011? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Het topic gaat een jaar geband worden, ik ben benieuwd wie het dan nog weet. |
|
quote: En For Funerals To Come. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 20-09-2010 22:41] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik zet het in mijn agenda We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Saaie kutband is het tegenwoordig zeg... Zal echt niet snel meer gaan, mochten ze nog eens langs komen... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |