|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Vind je de oudere albums wel mooi? |
|
Heb ze één keer, ooit in de Baroeg, héél kort zien optreden. Toen was de drummer ziek en die trok het niet.... Maar het was wel vet! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Roy, AF! of ik pak je tiet erbij [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 20-09-2010 22:56] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ja, tot en met Last Fair Deal Gone Down vind ik het wel te pruimen, de saai invuloefeningen erna vind ik ruk. Live ook redelijk saai vond ik. Boeiender |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 20-09-2010 23:34] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
NATIONALE KANKERBAND DAG... DAAAAAAAAAAAAAG iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:daaag Doomy We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Jamaar, vandaag kon ik helemaal geen muziek luisteren, dus moet het morgen goed maken dan toch? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Oh ik lees het nu pas, even snel draaien dan maar! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:morgen 48 uur Katatonia verdomme We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Gaat um nie worre nie. [Werk] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
wat een geweldig toffe dag was dat, jammer van de diefstallen en flamers Slotje met een timer van een jaar? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Godver, vier dagen te vroeg. Dacht dat het de 16e was. |
|
Vorige week nog een heuse revival gehad. Na "Tonight's Decision" niks nieuws meer aangeschaft. Enfin ja, jawel, maar verkocht omdat het vooral hetzelfde was, maar minder pakkend. Wel fier op mijn zeldzame uitvoering van "For Funerals To Come". |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die zet ik ook op. |
|
*digiknuffel* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
fuck.. da's vandaag.. Vind ik ook niet |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
"the pictures are moving..." ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: |
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |