|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind ik de Vengaboys toch beter. |
|
Wat een mainstream lijst. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Elite wint! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-09-2010 13:42] signature |
|
Fuck, wat hou ik van die tijd! [Dit bericht is gewijzigd door finsedrol op 22-09-2010 13:46] |
|
mooi topic wordt dit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
quote: Kan toch niet dat 3fm dit soort meuk niet in de lijst heeft staan.. Ik ga voor de Spice Girls |
|
Volgens mij mag je zelf een eigen suggestie toevoegen. Of sms' en Gisteren moest je naar die twee lollige mannetjes een liedje uit de jaren 90 sms'en met het thema ' bloed' SMS Chopped in half - Obituary naar 3333 Draaien, ho maar. |
|
quote: Dat vond ik ook. Had er ook graag iets tussengezet van Undisputed Attitude, maar dat zijn covers en dat vind ik dan weer niet zo netjes in zo'n lijst. |
|
quote: Krijg smaak... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hehe, snap je zelf toch ook wel waarom ze dat soort muziek niet draaien.:') |
|
kut band IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Zinloos. Ook al stemmen er 10.000 mensen op, no way dat Marduk en Deicide gedraaid gaan worden. Volgens mij bestaan daar gewoon protocolletjes voor, zo van 'dit doen we maar even niet'. |
|
quote: De eerste vind ik echt gaaf, de 2e vind ik 1 van de mindere nummers van marco maar van die wist ik zeker dat het jaren 90 was. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik denk het ook/ Die hebben ze overal. Ook op dit forum. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ze weten bij voorbaat dat er veel mensen zulke nummers gaan aanvragen. Verdient goed. :') Je moeder. |
|
serieus veel crap van Meeuwis is aan te horen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hmm Daar zou de PVV wat aan moeten doen! |
|
quote:Bij dat nummer krijg ik altijd de neiging een bepaalde groet met de arm omhoog te maken. Verder zit het vol gemeenplaatsen die niet kloppen. "Niemand die droog brood eet". Nou, toen ik een tijd dakloos was heb ik ze echt wel gezien hoor. "Waar betaalt ie toch de huur van?" Het zal mij een reet interesseren. "Land waar niemand zich laat zien, behalve als we winnen". Zeker nooit in het buitenland tussen de Nederlanders gezeten, wat een irritant luidruchtig rotvolk. "Beschuit bij het ontbijt". Yech. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ooit een lege fles wijn gezien? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
van heel dichtbij We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |