|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
die twee posts onder elkaar zijn mooi man .. Herrie bij Vargen "op bezoek" geweest??? |
|
quote: |
|
quote:Nu maar hopen dat de vlekken er uit willen. Wat een bende was dat zeg. |
|
quote: Mijn dekbedovertrekken zijn wel wat gewend gelukkig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Klinkt iig beter als opvullen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wil je trouwens nog een deelse vergoeding voor het doorgezakte bed? |
|
quote:Ga jij nou maar je Pippi opvullen. |
|
Too much info . . . En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dan wil ik mee! Ik heb me verbeeld dat ik je zag rijden ongeveer 3 weken geleden in Punthorst . Het was verbeelding, toch? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat is tenminste niet een beste vent. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Wel een lekker wijf. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 30-09-2010 22:20] |
|
En verder, of die twee andere kerels: juist I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Klopt, was één van de redenen om een stelletje te worden in 92 en te trouwen in 2002. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oh, ik had het over de andere twee heren. Maar zeker een mooie dame hoor. Lekker wijf klinkt gelijk zo denigrerend. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
LoL@Alles :') |
|
@Hades, quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Gelukkig noem ik jou geen lekker wijf dan. |
|
Punthorst, Staphorst, wij hebben hier ook een Horst vlakbij America. |
|
quote: Eigenlijk wel, @ Occultfest Maar dat zal ik niet tegen je gebruiken I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hoe dan? Ik noem haar doorgaans lief aardbeitje |
|
quote: I know, collega van mij woont daar. We kennen hier ook nog een Grafhorst, bij Kampen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Een aardblij'tje! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
maak je punt! (emotie) ik maak een punt!-horst! ik zet een stap!-horst! van incest krijgt niemand dorst! emotie! *bedoelt niet Horst van LOM* [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 30-09-2010 22:34] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |