|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeau, gefixt. Boeiender |
|
zo is het toch? viesterts daar! nog 1: Neef en nicht - dat vrijt licht! Emotie! |
|
quote: Ik denk dat ik toen uit emotie sprak. In schrift valt dat te vertalen als aantrekkelijke jongedame. |
|
Heren, jullie bevuilen mijn Siepelfestival-topic I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ha geniaal, ben het weekend toch bij mijn ouders, vlakbij en bij gebrek aan beter vermaak in die omstreken. |
|
quote: quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: er zijn maar 2 mensen die uit emotie kunnen spreken! |
|
quote: Kun je dan trakteren! (Spa-blauw ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Goed onthouden. En op Spa trakteer ik graag, want Spa is lekker. |
|
quote: Hier op de sportschool zijn ze overgegaan op Evian "wat dat is beter". Zucht. Vermoeiend I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Haha, "is er nog Evian?, 'kmoet mijn haar nog wassen." Vermoeiend inderdaad, net als dat je vraagt om een Spa rood, nee we hebben alleen Sourcy. |
|
Spa vind ik echt minder lekker. Zuid Hollandsch duinwater ftw! Daarnaast is bronwater helemaal niet beter als het Nederlandse kraanwater, eerder wat slechter van kwaliteit. Ik probeer ook altijd kraanwater te bestellen, niet alleen omdat het goedkoper is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Maar Spa rood vind ik vies. Brrrr I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Veel schudden zodat de meeste prik eruit gaat. Een beetje prik is wel te drinken. maar de volle mep hou ik ook niet van. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je went er aan, daarna wil je niks anders. |
|
Zo graag wil ik niet Spa rood verslaving [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 30-09-2010 23:09] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Geen verslaving, maar wel een sterke voorkeur. |
|
Sterke voorkeur! mocht ik ooit verslaafd raken ga ik het zo noemen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:18 september? Dat kan wel kloppen, toen ben ik bij m'n ouders langsgeweest. Ik heb zelf nog in het gespot-topic gepost dat ik naar je oude huis had gezwaaid. |
|
quote: Ja! Toen reed ik vanuit ri. Punthorst naar Nieuwleusen bij die rare bocht . Misschien had je het gezien als je niet gezwaaid had I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wellicht had het er ook mee te maken dat ik even mijn orientatie kwijt was, in mijn herinnering kon ik daar nog gewoon rechtdoor rijden in plaats van die rare bochtjes. |
|
Dat is waar. Hoe lang ben je eigenlijk al niet meer bij je ouders geweest?!! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De voorgaande keren was ik met het OV, dan kom ik daar niet langs. |
|
quote: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |