|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind dit al vrij onconventioneel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Octobas Ik ben benieuwd wanneer de eerste deathmetalband opduikt die dit instrument gebruikt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het zal Grindbashers iig niet zijn want het ding heeft 3 snaren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het instrument wordt doorgaans door 2 mensen bespeeld; dus als ze er 3 van maken kan het net aan Nog ff plaatje: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-11-2010 0:20] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
quote: Echt Beach Boys apparaatje. Ik weet nog dat I.R. Baboon een keer op een theremin speelde. Hilarisch. Ja hoor... |
|
quote: Als je Good Vibrations bedoeld; dat is dus geen theremin. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Wat dan? Een zingende zaag? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zozo. Een bijna-theremin is het http://en.wikipedia.org/wiki/Good_Vibrations Wilson's publicist Derek Taylor described "Good Vibrations" as a "pocket symphony". It featured instruments unusual for a pop song, including prominent use of the cello and an electro-theremin. It is number six on Rolling Stone's list of the "500 Greatest Songs of All Time".[2] The song "Good Vibrations" is part of the The Rock and Roll Hall of Fame's 500 Songs that Shaped Rock and Roll list.[3] http://en.wikipedia.org/wiki/Good_Vibrations#Original_version Musicians Original version * Hal Blaine - drums, percussion * Jimmy Bond - upright bass * Glen Campbell - guitar * Al de Lory - tack piano * Jesse Ehrlich - cello * Jim Gordon - drums * Al Jardine - vocals * Bruce Johnston - vocals * Carol Kaye - bass guitar * Larry Knechtel - Hammond organ * Mike Love - lead vocals (chorus, bridge) * Tommy Morgan - harmonica * Ray Pohlman - bass guitar * Don Randi - harpsichord * Lyle Ritz - upright bass * Paul Tanner - electro-theremin * Brian Wilson - lead vocals (falsetto, chorus and bridge) * Carl Wilson - lead vocals (verses), bass guitar, percussion * Dennis Wilson - vocals, Hammond organ Brian Wilson solo version * Brian Wilson - vocals, and keyboards * Scott Bennett - vocals, hammond organ * Nelson Bragg - vocals, percussion * Jeffrey Foskett - vocals, guitar * Probyn Gregory - vocals, tannerin * Jim Hines - drums * Bob Lizik - bass * Paul Mertons - flute, harmonica, baritone saxophone * Taylor Mills - vocals, percussion * Darian Sahanaja - vocals, keyboards * Nick Walusko - vocals, guitar [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2011 14:11] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Over good vibrations gesproken: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een erg mooie demonstratie van de theremin: Peter Te Bos - Christmas Lullabye (Peter Te Bos is de zanger van Claw Boys Claw) [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 16-02-2011 14:33] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: hah vet effect, lekker omslachtig maar dan heb je ook wat! Ben je zelf nog een beetje dingen aan het breien? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hehe ik dacht trouwens dat er een theremin in Godspeed You! Black Emperor - Sleep(en andere nummers) zat maar het bleek live dus dat ze enkel gitaren hadden. Echt bizar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vent woont in Enschede Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Een kameraad van me heeft een cool draaiorgel gemaakt. Deze is ook cool De laatste = http://www.youtube.com/user/37leo37#p/u/8/8bV7qJJfEBo [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 16-02-2011 16:00] |
|
quote: Hey, die ken ik! Vette shit Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Super cool, die Enschede dude! |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: LOL. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: www.wexel.nl staan meer filmpjes [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-02-2011 16:16] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: respect. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
De cither, gaan we gebruiken in de band. De wereld van instrumenten (en vooral de verschillende manieren van het bespelen ervan) blijft fascineren! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |