|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vaak wordt de Ebow gebruikt. Ik er zelf ook 1, al vaak wat mee opgenomen, prachtig ding. http://www.ebow.com/home.php Boeiender |
|
Dat was juist het bijzondere die gebruikte hij niet, iig niet in dat stukje, gewoon goed geluid met geweldige gitaarcontrole. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, is wel een vet stuk ja. Ik wil ooit een strijkstok proberen, klinkt ook gaaf op gitaar. Boeiender |
|
hehe jah zeker, vriend van me doet het al tijden. Klinkt erg gaaf maar ook moeilijk om de snaren goed te raken. Bij een bas is het iets makkelijker en dat klinkt ook erg vet! Eigenlijk zou je je brug er speciaal voor moeten instellen, dan gaat het misschien wel makkelijker, maarja dan gaat gewoon spelen weer kutter. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-03-2011 16:43] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mwoah, lijkt me zo ook wel te doen. En bij Thomann heb je al een strijkstok voor rond de 35 euro..... Hmmmmmmmm. Boeiender |
|
Gaat wel maar je raakt eigenlijk alleen de bovenste en onderste snaar goed. Ook is het soms wat gekut dat je de snaar niet trillend krijgt maar daarvoor moet je volgens mij hars gebruiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je kan natuurlijk ook een onconventionele stemming als C-G-C-G-C-E gebruiken, dan maakt het niet zoveel uit dat je andere snaren raakt. Boeiender |
|
Ah dat zijn ook mooie oplossingen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Doet me daar aan denken, erg vet zoiets! Prachtig stukje muziek ook trouwens, dat einde van dat nummer. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 01-03-2011 16:55] |
|
quote: Check Marktplaats! Daar heb ik er laatst nog een zien staan voor €25,-. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
(Misschien hebben ze daar anders nog mooie fietsen!) Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Dit vind ik trouwens echt iets prachtigs. Heb hem zelf ook op m'n iPod Touch, heerlijk om samen met je keyboard te gebruiken. |
|
quote: hmm.. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
laatst bijna een zwaar beschadigde viool gekocht, maar hij was te fucked up. En ze wilden niet naar beneden met de prijs. Het enige wat er nog enigsinds goed uit zag was de koffer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: verkeerde topic, dit is natuurlijk veels te conventioneel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
kapotte violen niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
point taken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zou je er ook met zijn drieen op kunnen spelen? |
|
ik heb ook iets |
|
IK WIL DIE HAUNT BOX Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
256 euro |
|
Microtonale gitaar |
|
Toevallig vandaag nog een blackmetalproject gehoord (Voidcraeft) die de microtonale stemming gebruikte, ik vind het akoestische gitaarspel op het filmpje een heel stuk aangenamer klinken. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |