|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Goaf, al 6.. MEERRR!!! tis Koningedag menschen.. Arnhem is redelijk centraal, makkelijk te berijken... KOMT! |
|
het gaat gezellig worden zo te zien. Met al die Zware Metalen leden. |
|
Sterker nog, het gaat HEERSCHEN |
|
oh ja, heb er nu al zin in! |
|
zeker ik ook |
|
kicken, zie ik de rest van ZM ook eens een keer. |
|
Hehe, had je op ZM fest moeten komen |
|
quote: ahhh ok. ook vet |
|
quote: jaah, zeker.dat was een gaaf feestje. |
|
hmmmz, krijg er nu ook wel zin in... En zie ik ook nog ens wat ZMers idd Rajackar heb ik vorige week nog gezien.. maar niet gesproken ofzo.. En wie komt d'r nou nog meer!? |
|
quote: Jajajajajajaja, hou maar op. Lijst: Humanator Wishmaster Soepkoeltoer VUIG Witchking rajackar Ooypunk Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik kom zeer zeker!!..Wil dit voor geen goud missen. |
|
Een vriend van me wist'iets leuks' in Arnhem op Koninginnedag. Maar misschien bedoelt ie ook wel Twarres ofzo. Mijn aanwezigheid onder voorbehoud. BROODJE POEP! |
|
Caedere speelt als eerste, dan ben ook weer eens snel weer 's avonds Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik wil heeel graag, maar heb geen vervoer..iemand? ' (ik moet over de afsluitdijk) Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: trein Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
bluuurgh daar heb ik echt geen pesos meer voor |
|
quote:Gaan niet tot zo laat terug, en het is koningngendag, duzz drukte van jazekerste. En met de trein moek een vette omweg nemen. ZO! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: uh laat? het begint al om 14:30 dus erg laat wordt het niet! en non-divine kun je wel missen, das kut namelijk [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 29-04-2002 21:42] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Zullen we met z'n allen een roosje in ons haar doen ofzo? dan kunnen we elkaar makkelijk herkennen |
|
hmmz.. Oe ken mij herkennen aan een Nile shirt... als ik nog kom.. |
|
Daar ben ik ook altijd aan te herkennen maar ik kom dus niet |
|
Dit berichtje heeft vinno zojuist 10 euro gekost [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 29-04-2002 22:22] Ik, Wil Schuurman |
|
grmbl..... was ik ff vergete te melden.. minne babyfees |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |