![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Goaf, al 6.. MEERRR!!! tis Koningedag menschen.. Arnhem is redelijk centraal, makkelijk te berijken... KOMT! ![]() |
|
het gaat gezellig worden zo te zien. Met al die Zware Metalen leden. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sterker nog, het gaat HEERSCHEN ![]() ![]() |
|
oh ja, heb er nu al zin in! ![]() ![]() |
|
zeker ik ook ![]() ![]() |
|
kicken, zie ik de rest van ZM ook eens een keer. ![]() ![]() |
|
Hehe, had je op ZM fest moeten komen ![]() ![]() |
|
quote: ahhh ok. ook vet ![]() |
|
quote: jaah, zeker.dat was een gaaf feestje. ![]() ![]() |
|
hmmmz, krijg er nu ook wel zin in... En zie ik ook nog ens wat ZMers idd ![]() Rajackar heb ik vorige week nog gezien.. maar niet gesproken ofzo.. En wie komt d'r nou nog meer!? ![]() ![]() |
|
quote: Jajajajajajaja, hou maar op. ![]() Lijst: Humanator Wishmaster Soepkoeltoer VUIG Witchking rajackar Ooypunk Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
Ik kom zeer zeker!!..Wil dit voor geen goud missen. ![]() |
|
Een vriend van me wist'iets leuks' in Arnhem op Koninginnedag. Maar misschien bedoelt ie ook wel Twarres ofzo. Mijn aanwezigheid onder voorbehoud. BROODJE POEP! ![]() |
|
Caedere speelt als eerste, dan ben ook weer eens snel weer 's avonds Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik wil heeel graag, maar heb geen vervoer..iemand? ' ![]() Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... ![]() |
|
quote: trein Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
bluuurgh daar heb ik echt geen pesos meer voor ![]() ![]() |
|
quote:Gaan niet tot zo laat terug, en het is koningngendag, duzz drukte van jazekerste. En met de trein moek een vette omweg nemen. ZO! ![]() Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... ![]() |
|
quote: uh laat? het begint al om 14:30 dus erg laat wordt het niet! en non-divine kun je wel missen, das kut namelijk [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 29-04-2002 21:42] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Zullen we met z'n allen een roosje in ons haar doen ofzo? dan kunnen we elkaar makkelijk herkennen ![]() ![]() |
|
hmmz.. Oe ken mij herkennen aan een Nile shirt... als ik nog kom.. ![]() |
|
Daar ben ik ook altijd aan te herkennen ![]() maar ik kom dus niet ![]() ![]() |
|
Dit berichtje heeft vinno zojuist 10 euro gekost ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 29-04-2002 22:22] Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
grmbl..... was ik ff vergete te melden.. minne babyfees ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |