|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga geen foto van me opzetten, maar ben verder een klein meisje en ga er van uit dat ik een leren broek morgen aan heb. |
|
quote: BWAHAHAHA.... eigen keus |
|
quote: mocht nog iemand mij willen groeten, dan moet je bij die gozer zijn die zon flikker-homo-gay strak glimmende lakbroek aan heeft... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hehe, ik ga wel in mijn ZM shirt. Da's makkelijk te herkennen lijkt me |
|
zijn er ook nog mensen die niet voor Caedere aanwezig zijn? oftewel: zijn die andere ook om aan te horen? non-divine ken ik al... [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 30-04-2002 0:03] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik kom gewoon de hele dag |
|
quote: ik ook tot de laatste trein, maar zo laat wordt het toch niet denk ik Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zeker niet |
|
zo over een uurtje ga maar eens die kant op, het wordt heersch!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
heeeel misschien dat ik nog ga... maar reken maar nergens op word allemaal veulste duur... |
|
ik ga ook wel .. ik ben te herkennen aan mijn berenpak. Ik zal een veer in de rand van mijn hoed steken! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: LMAO We horen nog wel of je het echt gedaan hebt haha. |
|
Fuck, ik had ook nog wel stiekem gehoopt te gaan maar was pas om tien uur thuis, als een sardientje de trein en de bus uitgekotst en moe. BIER. |
|
het was heersch!!! vooral het meebrullen van Higway To Hell samen met Rajackar en Soepkoeltoer... hehehe. Caedere was als eerste en daar kwam gelijk niemand meer overheen, alleen SS mischien... Non-Divine zoog zoals gewoonlijk weer grote dikke negerpiemels. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
whahahaha het meest lachwekkend de hele vaond was nog wel dat AUTUMNAL REAPER claimde 1 van de eerste Nederlandse black metal bands te zijn.. whahahahaha wat een grapjassen... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: ja wat een gasten zeg... dit nummer is heel oud, uit 93.. poeh poeh Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
jammer ja.. aardige lui, maar sommige mensen uit die band hebben gewoon VEEL TE VEEL BABBELS! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
RHAAAA het was vet! vooral ss en mangled waren lekker |
|
quote: mangled heb ik maar 2 nummers gecheckt, ik moest de laatste trein nemen.... kut Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
EN IK HAD GVDGVD weer geen vervoer!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ben je nog naar Adam geweest? naar een heerschend concert van Queen? daar had ik moeten zijn... [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 01-05-2002 12:31] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik vond dat disco shit midden in het centrum het beste van de avond. oh ja, en die ene metalfest...heb eigenlijk alleen maar buiten gezeten en af en toe binnen geweest en het was inderdaad gaaf. |
|
hier dan een paar foto's die soepkoeltoer heeft gemaakt: Vuig (met vinger ), Rajackar, Soepkoeltoer Rajackar, Soepkoeltoer, (weet verder geen namen) Rajackar, Soepkoeltoer, (weet de naam dus niet) |
|
LOL |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |