|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
signature |
|
In Marum adverteren ze ook met grootste van Europa, vaag. |
|
quote: Omdat het dezelfde formule/artiesten/feest/tent/etc is, alleen op een andere lokatie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Als zanger Rinus komt wil ik er nog wel over nadenken. |
|
quote:Volgens mij kletsen ze uit hun nek, grootste van europablabla. Wacken is veel groter. Benieuwd hoeveel relletjes er dit jaar zijn. |
|
Nee. |
|
Ik zie niet hoe dit Festijn gerelateerd is aan ZWARE Metalen [Dit bericht is gewijzigd door mrugly op 01-10-2010 23:40] |
|
quote: Wacken is al geweest hoor, weet niet hoeveel relletjes daar waren . Ik heb in alle jaren van MPF in Nieuwleusen niet één keer een relletje gezien. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hoe zie jij de relatie met balkan- en zigeunermuziek? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Tjah, Nix is een Zware metalen user en dit is het concerten forum, dus ergens moet het wel kunnen, er staat nergens metalconcerten |
|
quote: Moet dat dan?, volgens mij is het hier niet verplicht alleen maar metal-concerten te plaatsen. |
|
Jij bent ook zo'n aardblij'tje hè, BW & Burzum [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 01-10-2010 23:43] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jenje is de hoofdact signature |
|
Ik bedoel zelfs deze banner staat hier: Jan Smit Leef je Uit Tour Bestel de officiële tickets Diverse data en locaties JanSmit.ticketsnederland.nl |
|
Logo aanpassen. Zware Metalen: Meer Dan Metal Alleen Probleem opgelost. Dubstep, ambient, house, techno... |
|
quote: Laat staan Lady Gaga..nee die had ook iets met metal. Dat staat anders toch mooi in het muziek algemeen topic [/aardblij'tje] |
|
Ik zie dat ik voor 2009 helemaal geen topic had aangemaakt I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Niet veel, denk ik. Wel het grootste meezingfeest van Europa. quote:Marum is elk jaar wel raak. Aanrandingen en mensen die niet tegen drank kunnen en dan vervelend gaan doen tegen politie, hoort er bij ofzo. |
|
quote: Dat is sowieso naar. Volgens mij ben ik ook in een discotheek geweest in Marum, Kruisweg geloof ik. Hip. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: nee, klopt, maar zie de toegevoegde waarde niet van een Piraten Festival. |
|
Ik vind het wel iets voor Schaep en Sjon. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik zie het probleem sowieso niet. Alsof mensen die metal luisteren geen andere soort muziek kunnen waarderen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die is er in principe ook niet. Maar ja, iets met smaak enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |