|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
minder..hm op excursie 3e klas heb ik de eer gehad om van een spier van een kalf dna te maken ofzo?? hmm en de grootste eer was een koeienoog te mogen ontleden! [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 24-04-2002 22:08] |
|
Spieren? ik weet maar een spier te gebruiken Ik, Wil Schuurman |
|
de hormonen spelen op |
|
Hormonen genoeg hier Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Niet meer, na dat incident op 11 september gaat die geen actie films meer maken, maar komedie's enzo en die komedie's die ik van hem gezien hebt zijn eeeeeeeeeeeerggggggggg [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 25-04-2002 10:57] |
|
quote: Geil? |
|
quote:Da's geen spier. |
|
On topic graag |
|
Ik weet zeker dat de armagedda leden hier geintereseerd in zijn Ik, Wil Schuurman |
|
armagedda is 1 van de beste groepen die ik de laatste maanden ontdekt heb. ze hebben vooral invloeden van Darkthrone maar ze zijn melodieuzer.zijn ook allemaal jonge leden, de jongste was 19 en de oudste 21 denk ik...maar inmiddels is Pychon , de drummer al ontslaan net als de session-bassist... Ik heb The final War Approaching, verw8 binnenkort de Volkermörd re-release , en heb ook Strenght Through Torture lim.EP.binnekort brengen ze een split uit met Woods Of Infinity EN beide bands komen naar Belgie in september. MassMörd |
|
Woods Of Infinity ook?hmms [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 25-04-2002 19:08] |
|
Heeft deze band iets te maken met de eerste drummer van Immortal? |
|
quote: Ha, heb inmiddels "The Final War Approaching"... op CDR zie ik, dacht dat ik 'm origineel had |
|
ze komen binnenkort in hengelo spelen. |
|
quote: Met Black Witchery? |
|
jah, waar is dat topic heen Je moeder. |
|
welk topic? |
|
|
|
oh ja! |
|
quote: Dacht ik ook eerst, maar dat is niet zo... Het is wel één van de allerbeste nieuwere blackmetal bands die ik in tijden gehoord heb, echt fantastisch dat album van ze: The Final War Approaching!! Met meteen het briljante eerste nummer: Deathminded, geeft me kippe(n)vel... |
|
geweldige band . ik hoorde ze voor het eerst bij marching towards..., daar heb ikhet gehele optreden door staan bangen. de cd the final war approaching was de eerste weken hierna ook steeds weer in m'n cdspeler te vinden. nou hoorde ik later van necro dat het oude werk veel origineler was en dit lijkt op oude darkthrone, nou ben ik met beide niet bekend dus voor mij is het gewoon een geweldige plaat. |
|
Pas gezien in de baroeg, niets aan. veel dronken mensen ook |
|
armagedda is gewoon goed. split 7" met woods of infinity is een vette aanrader voor iedereen die het nog niet kent |
|
de nummers op hun beide 7" zijn veel beter dan op the final war.. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |