|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nordvis? wat een naam... Armagedda is graaf signature |
|
Ik heb laatst the final war approaching weer gedraaid, maar ik moet zeggen dat ik de kracht er wel af is. Eerder vond ik hem erg gaaf, maar nu pakt hij me totaal niet meer en vind ik hem meer irritant.. |
|
ruilen? signature |
|
nieuwe band voor mij, maar klinkt nog best grappig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Maanden geleden via ZM/Displeased een CD gewonnen van deze band. Godver wat slecht zeg. De Sacred Reich CD die er ook bij zat vond ik dan nog een stuk beter. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
"een" cd? Welke dan? Ond Spiritism: Djæfvulens Skalder? Die eerste 2 zijn namelijk geweldig, vooral Only True Believers. Met de laatste heb ik weinig tot niks. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 02-11-2010 0:13] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Volkermord - The Appearance Compilatie van voornamelijk oude zooi. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ah, die met o.a. demo materiaal. Dat ken ik zelf niet. Zou goed kunnnen dat dat van mindere kwaliteit is, hehe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat mag ik hopen voor ze. :') Maar goed ik ken er verder niks van en deze plaat heb ik nu 1 keer gehoord. Volgend jaar nog maar eens proberen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Grappig, ik vind alleen Ond Spiritism leuk. De rest doet mij niet zoveel. |
|
quote: Die heb ik ook. Ik vind hem best ok. |
|
quote:+1 |
|
quote: Puur toeval, maar ik was wat aan het youtuberen en klikte voor de gein een liedje van deze plaat aan. Meerdere geluisterd nu, lekker! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The Final War Approaching Als je dit doorsnee vind ben je mal. Antichrist is doorsnee, deze masters vegen de vloer aan. Topperrrrrrrrr. |
|
signature |
|
|
|
Yes, eerste luisterbeurt en klinkt erg lekker! |
|
Best leuk, maar doet mij wel meer aan Lik dan aan Armagedda denken. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Lik heeft blijkbaar ook een nieuw album uit. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Well this is a slap on the face from the past. |
|
Die nieuwe valt me wat tegen eigenlijk, zal hem nog eens vaker luisteren. Niet slecht maar ook niet zo goed als het 'oude' werk. Je moeder. |
|
Vind het eigenlijk totaal niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld het debuut. Is voor mij echt een totaal andere concept/stijl, band zelfs wellicht. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Misschien dat dat het juist is, te groot verschil. Maar als ik dat loslaat, doet het me nog steeds niet veel. Niet slecht maar ook niet spannend. Je moeder. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |