|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig in Hof Ter Lo, een dag later Faustian Spirit of the Earth |
|
Ait beter, een maandag, dan kan ik wel Present dus! |
|
|
|
Jezus... Baroeg? |
|
Ook toegevoegd: Dew Scented (DE thrash) Zonaria (SE melodic death) Darkrise (CH brutal death / thrash) |
|
Nile in de Baroeg?!!!!! Met alleen Melechesh was het al stampvol begin dit jaar, laat staan als Nile er ook nog eens bij komt. Ik wil er opzich best heen, maar zelfs als Baroeg niet is uitverkocht is het vaak al een potje met pieren daar. En ik gok dat dit wel uitverkocht gaat raken, dus dat sta je helemaal tegen elkaar aangepropt in die zaal. |
|
Dat is dan weer een nadeel ja. Maarja, Baroeg is maar een klein half uurtje met de bus voor mij. |
|
Ik dacht ook in Romein Leeuwarden, maar die zie ik niet op de poster staan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:More dates follow soon, staat er. Dus er is nog hoop. |
|
quote: Ga je toch mee naar Nijmegen? OOk een leuk zaaltje. =) |
|
Doe ik ook |
|
Dit zijn de enige twee data in Nederland... Nijmegen en Rotterdam, dus. |
|
|
|
Wanneer start de voorverkoop? |
|
quote: Gezellig!! =) |
|
quote: Nope, er waren alleen maandag en dinsdagen beschikbaar, dan bedanken we. Zondag ook nog, maar dat is de zondag van Black Metal Desecration, dus helaas. |
|
quote:Jammer maar logisch ja. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dan ga je toch ook mee naar Nijmegen! |
|
quote:Misschien wordt het wel Nijmegen, maar ik lees ook net iets van Black Metal Desecration. Even afwachten nog. |
|
Nile in de Baroeg... Past George Kollias' drumkit wel op dat podium Toch even Nijmegen en Antwerpen in de gaten houden. I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Das een goeie! Die van ons past al met passen en meten nét aan! Die van George is nog groter.... Het zal mij benieuwen.. Brutal Death Metal |
|
jammer kan ik niet Ik heb nile op WFF 2010 gezien en waren erg overtuigend! nieuwe plaat is ook awesome, maarja school gaat voor... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Kaartjes zijn in de voorverkoop verkrijgbaar via www.baroeg.nl en via alle Primera shops! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 10-11-2010 11:44] |
|
Heerlijke line-up, maar waarom nu toch weer een maandag? Maandagavond om 17.30 in Rotterdam is echt onmogelijk met al die files. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |