|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan ga je op de fiets! |
|
Kaarten zijn al binnen, hopelijk wordt dit gaaf! Laatste keer dat Nile in baroeg speelde kon ik ze niet afkijken ivm ov....Hopelijk is dat nu beter geregeld. Zoveelste mentalkloon. |
|
Ohja, binnenkort maar kaarten regelen ja! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 09-12-2010 20:11] |
|
Kaartje binnen! |
|
Tijdsschema: 18.30-19.00 uur Darkrise 19.20-19.50 uur Zonaria 20.10-20.50 uur Dew-Scented 21.10-21.55 uur Melechesh 22.25-23.45 uur Nile |
|
Zin in! Laatste keer Melechesh in Baroeg was erg vet. Net nieuwe cd gekocht op Emusic; ff voorluisteren! |
|
Ik heb 2 kaarten teveel / over! Gewoon de normale prijs.... Bij interesse even mailen naar: ramon@houwitser.nl Brutal Death Metal |
|
Kan toch niet komen, moet morgen werken en niemand kan mijn shift overnemen... meuk Black seeds of bunny! |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Moet om 9 uur weer fris en fruitig achter de telefoon zitten in M'tricht, no way dat dat gaat lukken (nog maar te zwijgen van het feit dat ik sowieso al tot 8 moet werken vandaag) Black seeds of bunny! |
|
Heb alleen Melechesh en Nile gezien. Vond Melechesh geweldig! De mannen hadden er zin in en de nummers waren goed te volgen. Het optreden van Nile vond ik een afknapper George was goed over de zeik, geloof ik... |
|
Vertel.. |
|
Ik heb me nooit echt verdiept in het werk van de bands van gisteravond (nee, zelfs niet van Nile; ik was vooral voor de gezelligheid meegegaan), dus ik stond er met een 'verras me maar'-insteek. Nou, dat heb ik geweten... Dew-Scented: aangename verrassing. Jammer dat ze blijkbaar wat vroeger waren begonnen dan aangegeven (was er toen nog niet) en dus ook eerder stopten. Melechesh: jezus, wat saai. Ik zou begrip moeten opbrengen voor doorzettingsvermogen en het min of meer uitvinden van een nieuw soort crossover-metal, maar dat wordt verdomd lastig als dit daar het resultaat van is. Wat een slaapverwekkende aaneenschakeling van nietszeggende riffs en bleke imitaties van Arabische ritmes en toonladders; alles wat ik van tevoren bangelijk verwachtte kwam voorbij. Héél snel vergeten. Nile: ontegenzeglijk een dijk van een band met een heel eigen gezicht. Maar toch loop ik er weer tegenaan dat ik eigenlijk niks heb met retesnelle, ultrabrute en superlaaggestemde death metal, en helemaal niet als dat dan ook nog in de weg gezeten wordt door een betrekkelijk schijtgeluid. En ja, Kollias had nogal wat ruzie met z'n drumkit/drumtechnicus inderdaad (hoewel dat in z'n spel verder niet te horen was). Graag in de herkansing onder betere omstandigheden. Laten we overigens niet uitvlakken dat het geluid bij al deze drie bands gewoon bagger was (hoewel het bij Nile iets bijtrok, maar ja, die namen dan ook drie keer zo lang de tijd). Jongens, kom op: een metalconcert wordt echt niet 'gemaakt' door geluid met extreem veel laag en een drumstel dat slechts lijkt te bestaan uit bassdrums... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 15-02-2011 8:53] |
|
quote: George zat niet goed in zijn (drum)vel. Al vrij snel nadat Nile begon, maakte hij tijdens een korte break woedend een opmerking in de richting van een technicus. Vervolgens speelde hij mokkend en hoofdschuddend verder totdat hij ergens halverwege het zo beu was dat hij, tussen twee nummers door, zijn handdoek pakte en ermee op zijn drumstel sloeg. Voor een band van het kaliber Nile verwacht ik zoiets niet. Ik had het idee dat Georges gedrag oversloeg op de andere bandleden en op het publiek. Plichtmatig werd er verder gespeeld, waarbij George nog een of meer keren wat moest repareren aan z'n kit. Ik heb de band geen afscheid horen nemen. Zowel het publiek als de band had volgens mij geen behoefte meer aan een toegift. Karl maakte er nog het beste van door contact te zoeken met de mensen vooraan, maar ik vond de sfeer ver te zoeken. Kon ook geen chocola maken van de nummers die Nile speelde doordat de geluidskwaliteit tijdens deze set naar mijn idee minder was. Hopelijk is de gekochte dvd van Nile beter |
|
Karl is een baas Black seeds of bunny! |
|
Ha ben ik blij dat ik naar Doornroosje ben gegaan. Daar was de sfeer supergezellig en het geluid was ook goed te pruimen. En bij Nile was het een en al blijheid. =) |
|
quote: Ja ik merkte dat ook op dat na afloop in 1 keer de zaal leeg liep. En ik was zo n beetje de enige die riep dat ze nog n half uur hadden en moesten spelen.... En wat betreft George is t enige wat me opviel dat we moesten roepen: "Don't break you drums George" Dat is met n scheef hoofd speelt is namelijk altijd al zo geweest volgens mij |
|
Gisteren naar de MOD Hasselt geweest. Darkrise was okay, Zonaria kut zoals meestal, Dew-Scented was ik beu na een kwartier. Melechesh was al heel wat beter, maar niet zo goed als in december in Trix. Nile was enorm strak, veel beter dan op Graspop 2010. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja, was een gaaf avondje in Baroeg. Niet helemaal uitverkocht, geloof ik, maar wel behoorlijk druk. Darkrise vond ik nietzo veel aan, hoewel men wel enthousiast bezig was. Beetje 13 in een dozijn deathmetal. De grunt was ook behoorlijk eentonig. Zonaria was daarna wat beter. Ze zien er niet uit (teveel mascara haha), maar muzikaal was het best goed te doen. De eeuwige supportband Dew-Scented was weer lekker bezig. Gewoon een lekker pot death/thrash. Niets meer, niets minder. Melechesh had ik nog niet eerder live gezien, dus ik was benieuwd hoe deze Israelische/Nederlandse formatie het er live vanaf bracht. Het geluid was dik in orde. Men speelde voornamelijk materiaal van hun laatste 3 albums en deed dat erg goed. Niks op aan te merken! Ik had Nile nog nooit in een kleine zaal gezien en dat was zeker even wennen. Men speelde oa Kafir, Hittite Dung Incantation, 4th Arra Of Dagon, Sarcophagus, Ithyphallic, Serpent Headed Mask, Lashed To The Slave Stick en natuurlijk afsluiter Black Seeds Of Vengeance. Het geluid was prima, maar kon beter. Helaas kwam er geen toegift en speelde ze korter dan er op het tijdschema stond aangegeven. Al met al heb ik toch wel prima genoten van dit optreden. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 16-02-2011 14:28] |
|
Speelden bands in de Baroeg dan ooit zo lang als het tijdschema aangaf? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vaak wel, naar mijn mening. |
|
Bij mij 3 uit 3 keer niet Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hoeveel bier had jij op, dat je die mening bent toegedaan? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |