|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gezellig! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oeeeeh wat lieeef! Nou ik ga er over denken en kijken of ik kan dan. |
|
Cocktail? |
|
quote: Ga je mee dan? |
|
naar alle waarschijnlijkheid aanwezig. |
|
quote: Toch maar naar Stormrider en Hail of Bullets in Nijmegen, ipv dit. Zie Melechesh wel met Nile in Doornroosje . |
|
Morgen. |
|
Afrwezig, maar als het goed is wel in de buurt met Schaep |
|
wtf Joris? wat ben je doen dan? JB en retardo haken ook al af, nu jij ook? minne zaak! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat moet ik daar? Ik koop liever voor die entree een krat bier en ga lekker met m'n vrienden zuipen, ik hoef die bands toch niet te zien. Eerder deed ik er ook al moeilijk over quote: |
|
Ik dacht dat juist jij Melechesch leuk vondt, Joris? |
|
Fok, was dit straal vergeten, morgen alweer? Gaat dit uitverkopen denkt iemand? Ik heb geen tijd meer morgen om tickets te halen.... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
aight, begrijpelijk Joris! viel spass! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Niet leuk genoeg denk ik. |
|
op stap met de cybercobra trowuens? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:<- thee |
|
quote: Nee met schaep. Op stap met Cybercobra klinkt wel geniaal trouwens |
|
quote:Ik denk niet dat het gaat uitverkopen. edit: Jammer dat Sjon niet komt, dan rook ik de joints wel alleen op. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-12-2010 21:28] |
|
quote: Sowieso! |
|
Zin in! |
|
Ja hoor, zondag in Antwerpen Faustian Spirit of the Earth |
|
Leuk feestje hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Klasse-band, geweldige riffs, krachtige melodie-en en eindelijk weer een band die weet hoe belangrijk songwriting is!!! Noctiferia was geen flikker aan trouwens, soort max-cavalera-wannabe met een onduidelijke modderband om zich heen? lamaar.... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
1e band neit gezien, 2 band was echt enorm KUT! Melechesh was wel gaaf.. kanker, wat een koppijn...... goed feetsje in de vera, cult, benzinebar, thuis.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |