|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Was best nog wel gezzellig in de benzinebar Hoe gaat het met Elbrich? |
|
Eerste band , Svart Crown, was een aangename verrassing! Leek me een beetje een kruisbestuiving van Behemoth en Immolation. Werd erg strak gespeeld. De tweede band... tja... Beetje jammer Melechesh was gewoon in een woord gaaf! Helaas weer op tijd naar huis na de bands, dus geen afterparty, omdat die lijers van m'n werk mijn aangevraagde verlofdag niet konden toekennen |
|
quote: Volgende keer even inhalen |
|
quote:God Dethroned? |
|
Zie ik dan wel even, ik beloof niks. |
|
Vestandig, want dat maakt schuld. En even ontothetopiec: eerste band helaas gemist. Noctiferia vond ik verrassend sterk, goed geluid ook. Melechesh knalde er nog eens overheen, alleen maar hitjes. Ik miste alleen de buikdanseressen en de vrouwen met hoofddoekjes. |
|
Melechesh was gaaf!! En dansbaar Svart Crown vond ik ook wel tof. |
|
quote:Haha! Ja, je was erg mooi aan het dansen daar voorin |
|
Band 1: Saai. Band 2: Gaaf! Band 3: Gaafgaaf! Leuke avond. |
|
Leuke avond gehad in Antwerpen gisteren. Svart Crown was erg goed, net zoals de vorige keer toen ik ze zag als support van Shining. Een van de leukere ontdekkingen van het jaar Noctiferia was niet echt slecht, maar gewon muzikaal m'n ding niet. Melechesh was echt top. The Magickan and the Drones en Sacred Geometry werden nog wat aarzelend gespeeld, maar vanaf Ladders To Sumeria ging het dak eraf. Verder nog uitstekende uitvoeringen van Grand Gathas of Baal Sin, Triangular Tattvic Fire, Ghouls of Nineveh en Rebirth of the Nemesis gezien. The Epigenesis was ook wel nice, maar duurde toch net wat te lang. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |