|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat is een voorstel . ik zou er bijvoorbeeld een voorstander van zijn als je in Suriname ook Nederlandse bestuurders kan kiezen naast de Surinaamse kandidaten . |
|
quote: Nope; ik ben altijd benieuwd naar het waarom achter zo'n uitspraak; dan krijgt het pas betekenis. Waar ik me aan stoor is als vervolgens nummer 2 etc. gaat meelopen en het een ongelijke strijd wordt. Dat vind ik nl. nogal laf. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Posten Is Strijd Maar goed, meelopen is inderdaad laf. Maar ja ik reageer altijd direct op mensen dus ja. Er is - in dit geval - niets mèèr aan de hand... |
|
Hoi! Hoi! Ik ben een meeloper! Ik ben ein-de-lijk iets! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Of misschien was ik het wel gewoon met iemand eens, dat kan natuurlijk ook nog... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hoe wil je dat dan realiseren? (Mag ik je er ook even op attenderen dat Suriname onafhankelijk is verklaard en dus juist los staat van Nederlands bestuur?) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Allereerst wil ik even meedelen dat het bericht misschien overkwam zoals ik het niet bedoelt had. Je laat overigens ookwel zien dat je een discussie WEL aan kan gaan.. Ik wil wel even dit rechtzetten : Het laatste wat ik wil is medelijden. Ja.. wat doe je eraan.. wat kun je eraan doen.. Ik vind 'erover lullen' wel 1 van die dingen, breng het onder de aandacht.. Achja, de daadwerkelijke 'daad' (of dat nou in afrika of een straat verderop gebeurt) kun je tochniet stoppen. Mits je in de buurt bent, maar hoe groot is zo'n kans. Probleem is dus, dat je qua 'fisieke' akties weinig kunt doen.... Danmaar onder de aandacht brengen, en laten zien en vooral voorkomen dat dit 'inburgert'.. Wie kijkt er nou nog op van zo'n advertentie!??! God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Kan zijn... ...het was de timing en de formulering die de impressie gaf. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat mag ik hopen ja! check het topic klassiek en andere lopende serieuze topics maar! quote: Onder de aandacht brengen is altijd goed...beter dan de kop in 't zand steken. Je kan er ook iets aan doen al is het weinig. Dat machteloosheidsgevoel herken ik wel; ik vind dat de bedrijven die arme landen uitbuiten de macht hebben hun levensstandaard te verbeteren en daar doe je als individu weinig aan. Verder ben ik het eens dat bepaalde Afrikaanse gebruiken erg triest zijn en voor hun eigen ondergang zorgt. Het ligt dus vooral aan hun of de voorlichting wordt opgepikt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: en bepaalde westerse gebruiken (niet in het minst nederlandse)? Touché, pussycat! |
|
quote: elke cultuur heeft zijn eigenaardigheden . als je in twee of meer culturen opgroeit zie je dat heel veel dingen die in een bepaalde cultuur als vanzelfsprekend worden gezien , niet zo vanzelfsprekend of rechtvaardig etc zijn . ( conditioneringen ) . |
|
quote: de VN kan een rol spelen bij het coordineren. |
|
quote: Ik vraag me af; zijn jouw ideeen natte vingerwerk of heb je echt argumenten die dit realistisch maken? Vooralsnog klinkt het mij mooi in de oren, maar ik zou niet weten hoe het uitvoeringsproces voor zo'n idee vormgegeven kan worden. Ikzelf ben wat dat betreft vrij sceptisch en denk dat het eigenbelang van landen boven het algemener/ grotere belang wordt gesteld. Oftewel; hoe verkoop je jouw idee op een aannemelijke/ geloofwaardige manier om draagkracht te krijgen? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-04-2002 4:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |