|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
NEVERMORE!!! Black seeds of bunny! |
|
jeutje, lekkere line-up hoor! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ja heel vet! Alleen zag ik laatst wat filmmateriaal van de Noord Amerikaanse tour en Warrel zong echt zo verschrikkelijk kut.... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Hmmm normaal zing ie juist echt wel goed, is ook klassiek getraind en shit... Kutdag misschien? Black seeds of bunny! |
|
quote: Ik weet dat ie goed kan zingen, maar ook dat ie graag van het een en ander snoept.... Doet je stem geen goed. Filmpje wat ik zag liet ie de halve tekst aan het publiek over en zong de rest 12 octaven lager. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik weet het verder ook niet hoor, heb ze vorig jaar gezien en toen was het super goed, en de DVD's die ik heb gezien waren ook super. Maar ja, 1 show echt zien is geen maatstaf natuurlijk Black seeds of bunny! |
|
vet! |
|
Hmm Ik ga denk ik wel voor Melkweg. Psychotic waltz en Symphony X. Ja tuurlijk ook Nevermore, maar al genoeg gezien. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-10-2010 16:53] =) |
|
Alle drie geweldige bands! Warrel Dane is inderdaad aan't prutsen de laatste tijd, de laatste vier keer dat ik Nevermore live gezien heb vergat ie bij minstens drie nummers z'n tekst. Misschien zit ie iets te hard te studeren op z'n oude Sanctuary teksten. |
|
quote: Suggereer je hier nu dat je verwacht dat jij naar binnen kunt om PW te zien, vervolgens naar buiten gaat en dat er dan iemand anders met hetzelfde kaartje weer naar binnen mag? Bareuh... |
|
Volgens mij klopt dat wel ja... |
|
Hm... Zal ik hier met m'n vader heengaan of naar Destruction, Heathen, Overkill en After All? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: ??? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Duurt nog lang. Ook Mercenary! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-02-2011 19:05] =) |
|
Kaarten voor Trix in da pocket. Hopelijk ook nog 013 mee pikken. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Gisteren in Antwerpen geweest. Thaurorod was wel een aardige opener. Bij Mercenary was ik even verbaasd om een compleet andere band op het podium te zien. Vreemd genoeg was het me helemaal ontgaan dat er al een hele tijd geleden drie man vertrokken zijn, terwijl ik die band in de periode 2004-2009 heel vaak live heb gezien en heel sterk vond. Een beetje een teleurstelling dus, al moet ik toegeven dat het niet eens zo heel anders klinkt. Vooral de zang lijkt weinig veranderd, terwijl die toch altijd bepalend was. Misschien gewoon even wennen dus en de nieuwe plaat een kans geven. Psychotic Waltz was heel gaaf om een keer live te zien. Het klonk echter af en toe een beetje rommelig, waar het niet al te beste geluid iets mee te maken zou kunnen hebben. Vreemd dat Devon Graves met zijn voorhoofd probeert te zingen, maar dat terzijde. Nevermore was weer erg sterk. Alleen jammer dat Warrel Dane de teksten van het laatste album blijft vergeten. Tijdens de vorige tour, toen de reünie van Sanctuary was aangekondigd, verklootte hij het al keer op keer. Op 70,000 Tons, waar hij ook met Sanctuary speelde, zijn me geen fouten opgevallen, maar nu ze weer alleen met Nevermore op tour zijn gaat het toch steeds weer fout. Een verband? Dan als afsluiter Symphony X, inderdaad wel de sterkste band van de avond en veel te snel voorbij. Waarschijnlijk de shows in Tilburg en Londen ook nog maar mee pakken, want dit is toch wel een heel sterk pak bands bij elkaar. |
|
Hier ook maar even plakken. Helaas kan ik niet....Als iemand een kaartje wil hebben voor Amsterdam. Mijn online kaartje is in PDF formaat en staat op mijn naam, maar dit lijkt mij bij de ingang geen probleem. (zelf dus de PDF uitprinten en dan meenemen) Ik heb nooit gehoord dat ze een ID kaart willen zien bij de ingang tijdens een concert. Totale kosten. €22,50. Prijs is kaartje inclusief service kosten + apart kaartje voor lidmaatschap kaart voor de Melkweg. (Dit scheelt je toch weer €9 op de totaal prijs waar je bier voor kan kopen ) Mail dan even naar MercyfulFate(at)Tele2.nl en laat hier even een berichtje achter dat je gemaild hebt aangezien ik dat adres niet altijd controleer. bub |
|
Gisteren in Antwerpen geweest. De ingekrimpte en vernieuwde versie van Mercenary vond ik boven verwachting sterk. Ik was de laatste jaren niet zo blij met de verrichtingen, lees spontaniteit, vd band op het podium. Nu als viertal leek dit wel wat meer aanwezig en muzikaal klonken met name de nieuwe nummers best goed. PW was super. Waar wij stonden, op de vloer in midden, was het geluid goed. Band was sterk op elkaa ringespeeld. Onderling contact was er niet zo veel, maar dat hebben ze volgens mij nooit sterk gehad. Graves was goed bij stem. Apparte zangtechniek heeft hij altijd al gehad, geluid kwam bij ons goed aan. Met name de wisselwerking tussen Rock en McAlpin was geweldig, wat een muzikanten toch. Heerlijk optreden. Met name de song Into the everflow was als van cd. Nevermore was redelijk goed. Heb ze beter maar ook slechter gezien. Bassiste kon goed bijbenen en gitaristen knalden er strak op los. Geluid was redelijk tot ok. Dane klnk behoorlijk, maar is alweer verkouden aan het worden, na 3 dagen touren dus dat gaat misschien nog wel wat geven voor de rest vd tour... Ik blijf het rondweg dom vinden dat er zo weinig van de eerste albums gespeeld wordt. Moet toch een betere mix mogelijk zijn. Sanctuary zit er al heel wat jaartjes niet meer in, maar vd eerste vier albums kan toch echt wel iets gespeeld worden/ moet gewoon. Symphony x na een half nummer verlaten, dat is echt niet mn ding. Top avond! 013 probeer ik weer te gaan. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Ja, ook dat. Op de vorige tour zat wel The Seven Tongues of God in de set, wat wel een erg goede keuze was. Maar ik zou toch graag (weer) eens bv. What Tomorrow Knows of The Sanity Assissin horen. |
|
Hierbij nog wat foto's van de optredens van zondag in Antwerpen. Thaurorod Mercenary Psychotic Waltz Nevermore Symphony X De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: Ja precies! Of Matricide, die hebben ze wel voor de dvd toen nog eens gespeeld maa rik weet zeker dat het publiek gek wordt als ze die spelen. En van Dreaming NB hebben ze ook wel vaker iets gespeeld. Ok, nu hadden ze geen headline plaats en dus minder tijd. Edoch... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Hoewel ik niet veel om Nevermore en Symphony X geef, toch maar een ticket gekocht in het kader van gezelligheid en reunie met oude bekenden. Wel benieuwd naar Psychotic Waltz overigens! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
het begint en eindigt vroeg zondag: Thaurorod 15.45-16.15 Mercenary 16.30-17.15 Psychotic waltz 17.35-18.20 Nevermore 18.40-19.40 Symphony X 20.00-21.00 |
|
45 min PW... hoop dat ze iets langer mogen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Vrijdag!! =) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |