IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Summerbreeze 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-12-2010 18:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ben net tot de ontdekking gekomen dat (bijna) elk meerdaags duits festival dat doet

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

iPim
Usericon van iPim
Posted 02-12-2010 0:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

TÝR via twitter aangekondigd

HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 02-12-2010 10:45 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Nog niet zulke geweldige namen tbh. Primordial is wel leuk, maar daar houdt het wel mee op.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 02-12-2010 13:06 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

het zijn dan ook nog maar 5 groepen
primordial en tyr wil ik wel eens zien ^^
afhankelijk van verdere line-up en al dan niet herexamens nog eens gaan, 2009 vond ik in elk geval erg nice

iPim
Usericon van iPim
Posted 03-12-2010 8:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

KVELERTAK

iPim
Usericon van iPim
Posted 04-12-2010 12:53 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

SUICIDAL TENDENCIES

BOLT THROWER

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 05-12-2010 0:15]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-12-2010 13:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2010 12:53 schreef iPim het volgende:

BOLT THROWER

spelfout weggehaald...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-12-2010 13:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Vet!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 07-12-2010 0:04 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Witchery is uit 7 december komen rollen!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-12-2010 15:04 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Oke, dan toch maar weer direct door na Party-San!

Bla

HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 09-12-2010 0:02 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

8 december: Farmer Boys
9 december: Kalmah!

iPim
Usericon van iPim
Posted 09-12-2010 0:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Kalmah holy shit!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 09-12-2010 10:39 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 9 december 2010 0:14 schreef iPim het volgende:
Kalmah holy shit!

Ja? Gave band en ze komen verdomme nooit ergens in de buurt behalve wat uithoeken van Duitsland. Graspop doe er wat aan!

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-12-2010 9:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wow, Hail of Bullets! Laatste paar namen zijn erg goed. Ik hoop dat HoB nog tijd heeft om zijn gezicht te laten zien op Neurotic Deathfest, zou zeker niet mis zijn!

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 10-12-2010 9:43 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Godverdommt. Is toch het overwegen waard!

HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 13-12-2010 14:41 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Intussen zijn er weer 3 bands bijgekomen waarvan 1 headliner:
1: Corvus Corax
2: HammerFall (headliner)
3: Skeletonwitch

iPim
Usericon van iPim
Posted 13-12-2010 16:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Pfft... hammerfall als headliner.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-12-2010 17:05 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2010 14:41 schreef HubbyMe het volgende:
Intussen zijn er weer 3 bands bijgekomen waarvan 1 headliner:
1: Corvus Corax
2: HammerFall (headliner)
3: Skeletonwitch

van dit lijstje zou ik eerder corvus corax verwachten als headlineren aangezien ze deze positie kregen in 2009

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-12-2010 17:05 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Kan je klagen wat je wil, ze trekken wel een fors publiek. Dan plan je je vreetbreak toch gewoon op zaterdagavond tussen 22:00 en 23:30?

Bruce Banner

mooniske
Usericon van mooniske
Posted 13-12-2010 18:13 by mooniske Wijzig reactieProfiel van mooniskeQuote dit bericht

Bah Summerbreeze. Idd veeeels te lange files, onaardige security, eten valt tegen, niet echt gezellige sfeer, je moet je bekers bij verschillende tenten inleren, je mag allen een flesje drinken mee nemen als de dop er af is, geen of bijna geen beergarten, meestal te warm in de tent, betaal wc kost 1 euro en ze zijn uber ranzig, lang wachten voor de douche, dorp is vrij ver weg, geen metaldisco tot laat.

Ok geen Summerbreeze idd. Doe mij maar wacken, het is al paar keer gelukt goedkoop kaartje te regelen. Wacken is echt 10 keer gezelliger en relexter, het mag dan wel druk zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat het minder gezellig is! Ik heb mij afgelopen jaar weer prima vermaakt!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-12-2010 18:43 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Voor mij ook geen Summerbreeze meer.
Ben een beetje klaar met al die grote festivals, ook al zal de line-up hier wel weer erg goed worden, heb de meeste bands nu toch allemaal al wel eens een keertje gezien en bovendien kan je bands op grote festivals ook nooit echt zien. Doe mij maar de kleinere (goedkopere) festivals !!!

HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 13-12-2010 18:48 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2010 18:13 schreef mooniske het volgende:
Bah Summerbreeze. Idd veeeels te lange files, onaardige security, eten valt tegen, niet echt gezellige sfeer, je moet je bekers bij verschillende tenten inleren, je mag allen een flesje drinken mee nemen als de dop er af is, geen of bijna geen beergarten, meestal te warm in de tent, betaal wc kost 1 euro en ze zijn uber ranzig, lang wachten voor de douche, dorp is vrij ver weg, geen metaldisco tot laat.

Ok geen Summerbreeze idd. Doe mij maar wacken, het is al paar keer gelukt goedkoop kaartje te regelen. Wacken is echt 10 keer gezelliger en relexter, het mag dan wel druk zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat het minder gezellig is! Ik heb mij afgelopen jaar weer prima vermaakt!

Wacken heeft ook zijn file's, alleen wisten wij er tussendoor te manouvreren door mensen die er al tig keer geweest waren.
En qua wc's: voor Wacken moet je voor 'goede' wc's ook een euro betalen.
Over de sfeer kan ik niets zeggen, maar dat ga ik dit jaar uitproberen

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-12-2010 21:53 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Wacken heeft idd meer sfeer, maar een mindere line-up.
En ik ga niet voor de sfeer naar een festival als Wacken. De line-up is gewoon altijd veel beter en gevarieerder op Summerbreeze. En wat de flesjes betreft, gewoon dopje mee in je broekzak.
Op Wacken mag je überhaupt geen flesjes mee het festival terrein op voor zover ik weet en ja, de files heb je bij beide festivals.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 14-12-2010 0:33 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ben al 5 keer naar Wacken geweest en volgens mij heb ik alleen het eerst jaar een half uurtje of uurtje in de rij (file) moeten staan.

Doe mij maar Wacken.

Tenzij Summer Breeze een mega geniale line up heeft, maar tot nu toe valt het nog erg tegen.
Ga wel naar Metal Méan

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 16-12-2010 15:53 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Ik weet niet of het 'em dit jaar gaat worden, maar Bolt Thrower, Hail of Bullets, en Suicidal Tendencies zijn wel gaaf.

Atomization: Bandcamp - Spotify

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com