|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
TÝR via twitter aangekondigd Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nog niet zulke geweldige namen tbh. Primordial is wel leuk, maar daar houdt het wel mee op. |
|
het zijn dan ook nog maar 5 groepen primordial en tyr wil ik wel eens zien ^^ afhankelijk van verdere line-up en al dan niet herexamens nog eens gaan, 2009 vond ik in elk geval erg nice |
|
KVELERTAK Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
SUICIDAL TENDENCIES BOLT THROWER [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 05-12-2010 0:15] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Vet! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Witchery is uit 7 december komen rollen! |
|
Oke, dan toch maar weer direct door na Party-San! Bla |
|
8 december: Farmer Boys 9 december: Kalmah! |
|
Kalmah holy shit! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ja? Gave band en ze komen verdomme nooit ergens in de buurt behalve wat uithoeken van Duitsland. Graspop doe er wat aan! |
|
Wow, Hail of Bullets! Laatste paar namen zijn erg goed. Ik hoop dat HoB nog tijd heeft om zijn gezicht te laten zien op Neurotic Deathfest, zou zeker niet mis zijn! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Godverdommt. Is toch het overwegen waard! |
|
Intussen zijn er weer 3 bands bijgekomen waarvan 1 headliner: 1: Corvus Corax 2: HammerFall (headliner) 3: Skeletonwitch |
|
Pfft... hammerfall als headliner. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: van dit lijstje zou ik eerder corvus corax verwachten als headlineren aangezien ze deze positie kregen in 2009 |
|
Kan je klagen wat je wil, ze trekken wel een fors publiek. Dan plan je je vreetbreak toch gewoon op zaterdagavond tussen 22:00 en 23:30? Bruce Banner |
|
Bah Summerbreeze. Idd veeeels te lange files, onaardige security, eten valt tegen, niet echt gezellige sfeer, je moet je bekers bij verschillende tenten inleren, je mag allen een flesje drinken mee nemen als de dop er af is, geen of bijna geen beergarten, meestal te warm in de tent, betaal wc kost 1 euro en ze zijn uber ranzig, lang wachten voor de douche, dorp is vrij ver weg, geen metaldisco tot laat. Ok geen Summerbreeze idd. Doe mij maar wacken, het is al paar keer gelukt goedkoop kaartje te regelen. Wacken is echt 10 keer gezelliger en relexter, het mag dan wel druk zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat het minder gezellig is! Ik heb mij afgelopen jaar weer prima vermaakt! |
|
Voor mij ook geen Summerbreeze meer. Ben een beetje klaar met al die grote festivals, ook al zal de line-up hier wel weer erg goed worden, heb de meeste bands nu toch allemaal al wel eens een keertje gezien en bovendien kan je bands op grote festivals ook nooit echt zien. Doe mij maar de kleinere (goedkopere) festivals !!! |
|
quote: Wacken heeft ook zijn file's, alleen wisten wij er tussendoor te manouvreren door mensen die er al tig keer geweest waren. En qua wc's: voor Wacken moet je voor 'goede' wc's ook een euro betalen. Over de sfeer kan ik niets zeggen, maar dat ga ik dit jaar uitproberen |
|
Wacken heeft idd meer sfeer, maar een mindere line-up. En ik ga niet voor de sfeer naar een festival als Wacken. De line-up is gewoon altijd veel beter en gevarieerder op Summerbreeze. En wat de flesjes betreft, gewoon dopje mee in je broekzak. Op Wacken mag je überhaupt geen flesjes mee het festival terrein op voor zover ik weet en ja, de files heb je bij beide festivals. |
|
Ben al 5 keer naar Wacken geweest en volgens mij heb ik alleen het eerst jaar een half uurtje of uurtje in de rij (file) moeten staan. Doe mij maar Wacken. Tenzij Summer Breeze een mega geniale line up heeft, maar tot nu toe valt het nog erg tegen. Ga wel naar Metal Méan |
|
Ik weet niet of het 'em dit jaar gaat worden, maar Bolt Thrower, Hail of Bullets, en Suicidal Tendencies zijn wel gaaf. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |