|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Een band die ik mis dit jaar is At The Gates, maar dat zou ook veel te mooi zijn |
|
Die staan al op Party San. Denk dat die (helaas) exclusieve rechten hebben voor Duitsland. |
|
Holy fuck... Benighted En Postmortem, Deadlock & Powerwolf [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 08-03-2011 0:09] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De headliners boeien me niet zo, maar: De rest: VADER DESTRUCTION MELECHESH SCAR SYMMETRY REVAMP SYLOSIS DEVIL SOLD HIS SOUL VREID WOLF A PALE HORSE NAMED DEATH THE SORROW 9MM ASSI ROCK’N’ROLL MOKE BLOW FACEBREAKER DER WEG EINER FREIHEIT IMPERIUM DEKADENZ TRIGGER THE BLOODSHED CRIMINAL IN EXTREMO INTERMENT DEMONICAL SWASHBUCKLE ENGEL ARCH ENEMY TÝR KVELERTAK SUICIDAL TENDENCIES BOLT THROWER J.B.O. WITCHERY FARMER BOYS KALMAH HAIL OF BULLETS CORVUS CORAX SKELETONWITCH EXCREMENTORY GRINDF***ERS KAMPFAR HAYSEED DIXIE TURISAS MARDUK TARJA SONIC SYNDICATE DECAPITATED MOONSORROW SODOM PRIMORDIAL THE HAUNTED VOMITORY CALIBAN SALTATIO MORTIS GOD DETHRONED ROTTING CHRIST Wil ik allemaal zeker zien! Nu alleen nog bedenken hoe we er eventueel ook daadwerkelijk gaan komen. [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 08-03-2011 0:39] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Hier alles reeds geregeld, kaarten zijn binnen en twee busjes zijn alvast gehuurd. spelfout weggehaald... |
|
quote: Goeie, wij moeten nog agregaten en dat soort dingen regelen. Als een sodemieter dus |
|
Ivm met de operatie en het herstel van m'n vrouwtje, hebben we besloten om toch over te slaan. Het dagenlang in een tentje bivakkeren en rondzwalken over een festivalterrein lijkt ons een iets te grote aanslag op haar lichaam. We gaan gewoon ergens een weekje een huisje huren wat voorzien is van alle gemak. Een relaxvakantie dus. spelfout weggehaald... |
|
Zwaar offtopic, maar hoe is het met je vrouw nu? Operatie goed doorstaan? En herstel gaat ook volgens plan? |
|
quote: Gaat op zich goed, maar de wond wil slecht helen, maar dat schijnt 9 van de 10 keer zo te zijn. Maar op zich mogen we niet klagen hoor.. spelfout weggehaald... |
|
Beterschap en sterkte voor je vrouw iig, en sterkte voor jou. |
|
quote: Dank je spelfout weggehaald... |
|
Amorphis ook erbij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
http://www.summer-breeze.de/site.php?name=Bands&file=runningorder Ik voorzie flinke clashes. Voor mij zou het zijn geweest: Kalmah vs Bolt Thrower Neaera vs Amorphis Kvelertak vs Suicidal Tendencies Obscura vs Caliban God Dethroned vs Hatebreed Valt best mee. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-07-2011 0:26] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb hier nog 2 kaarten voor te koop. Gewoon tegen kostprijs. Mail in profiel... spelfout weggehaald... |
|
quote: K vind het wel meevallen.. alleen Marduk - Excrementory Grindfuckers Vomitory - Primordial |
|
D'r is nog een kaartje te koop trouwens bij een vriendin van mij |
|
quote: Hier ook schop.. spelfout weggehaald... |
|
nog 2 kaartjes te koop. Ivm omstandigheden kunnen we er niet heen Prijs komen we wel overeen. Mail staat wel in m'n profiel life sucks....sometimes |
|
Ik heb 5 kaartjes te koop (voor 85 eu, incl promomateriaal) wegens sjaak afhaak. Mail staat in mijn profiel. |
|
Hier ook nog 2 kaartjes te koop voor Summer Breeze (geen eticket maar echt volledig ticket, geen dagtickets!), prijs 89 euro per stuk, maar is over te praten Vertrek woensdagavond vanuit Almere met de auto en er is nog plek vrij (reis alleen) dus als je mee wilt rijden kan dat Contact via forum of mail (profiel) [Dit bericht is gewijzigd door Nisses op 28-07-2011 9:50] |
|
Ik heb nog 1 ticket over en de auto is vol. Mocht je nog interesse hebben in een ticket dan zou je hem moeten komen halen |
|
Blijft een van de fijnere metalfestivals. Goeie bands, goed weer, veel gezelligheid op de camping. Sommige optredens niet 100% bewust meegemaakt, maar vrijwel alles wat op de planning stond ook echt gezien. |
|
Waar is het topic Summerbreeze 2012 gebleven? Bla |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |