|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
14. Under The Black Sun Open Air 01./02.07.2011 in Bernau/Helenenau near Berlin Reiterhof Helenenau Helenenauer Weg 3 16321 Börnicke Germany ATRAS CINERIS (Ger) BAPTISM (Fin) IMPALED NAZARENE (Fin) KRATEIN (Ger) LUGUBRE (NL) MASSEMORD (Pol) SETHERIAL (Swe) SHORES OF LADON (Ger) THORYBOS (Ger) WINTERBLUT (Ger) + 4 more bands tba official UTBS MySpace: http://www.myspace.com/undertheblacksunfestival [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 15-11-2010 20:59] |
|
Weet je wel niet hoe ver Duitsland is? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja, ongeveer 7 km bij me vandaan |
|
hehe, via google maps lopend exact 5,5 km bij mij vandaan |
|
Wir sind dabei! [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 02-11-2010 15:45] |
|
Omdat we het liefst zo ver mogelijk bij de randstand vandaan wonen. Maar moet toch ook 162 km rijden om in Enschede te zijn. 203 km naar Rotterdam. |
|
Haribo macht Kinder Fröh ! |
|
Komen die hierheen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Wat ??? Gaan jullie een keer weer naar UTBS? What happened. Oh, nee, laat maar, je gaat natuurlijk met Lugubre mee |
|
quote: Ik moet zelfs door Duitsland rijden om in Enschede te geraken! Ah-a! |
|
quote: No regrets and no remorse... |
|
Wat een gave line up..vooral Massemord vind ik wel tof.Het overwegen wel waard. |
|
Siked! |
|
quote: Ik was er in 2009 nog, en in 2002, 2003, 2004, 2005. |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig Bla |
|
quote:Tof dat je ook weer een keertje gaat! Hebben je gemist |
|
Het is wel zeer terecht dat Enschede als centraal uitgangspunt genomen wordt. |
|
quote: Ik heb UTBS en jullie ook gemist! Nou genoeg lief gedoe, da's niet metal Mooi dat die kloothommels in Berlijn het een keer niet tegelijk met andere festivals plannen. Bla |
|
Volgens mij zitten ze al enkele jaren rond dezelfde datum, hoor. |
|
Je hebt gelijk ja, UTBS is altijd 't eerste weekend van juli. Het zijn overige festivals die dat soms ook gingen doen zoals Waldrock en Metalcamp... Ach, zo zijn er weer andere pijnlijke overlappingen in 2011 zoals DFOA & GMM. Bla |
|
Dat hou je elk jaar helaas wel. Mean Metalfest zou ik ook graag weer doen bijvoorbeeld, maar dat valt wederom tegelijk met Summerbreeze. Maar goed, zover is het nog LANG niet! |
|
Ben je nou nooit een keer klaar met die festivals en altijd dezelfde bands, Erwin? |
|
Jawel, ik wordt al steeds selectiever. Wacken vind ik bijvoorbeeld al lang niets meer en ga ook al lang niet meer naar elke band meer toe, overal. Sommige kleinere festivals boeit me de line-up niet zo, maar ga ik meer voor de gezelligheid en de mensen. |
|
Impaled Nazarene speelt ook @ Under The Black Sun! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
En Setherial is ook toegevoegd! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |