|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij bent er toch alleen maar als je zelf moet spelen Ik ga al jaren niet meer voor de line-up. Is gewoon een leuk, kleinschalig festival met heel veel bekenden van me. |
|
klopt, dus als ik ergens hen ga, ga ik er wel heen om dat de bands me moeten boeien.. ik ga niet 1000 kilometer met de auto rijden om vervolgens smerig duits bier te zuipen.. dan zit ik gewoon liever met vrienden in de achtertuin bier te drinken met de BBQ aan onder het genot van goede muziek als we betaald worden is dat natuurlijk een ander verhaal Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heb je wel een punt, maar heel veel lui kom ik meestal alleen daar tegen. |
|
ja, gezellig is het r wel, mar nogmaals... ik geloof het wel Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
SETHERIAL (Swe) en IMPALED NAZARENE (Fin) toegevoegd. Bla |
|
quote: Ha, mooi. |
|
quote:Lieve schat... lees eens boven. Dat was al oud nieuws |
|
Bungalow violation! |
|
Jack Daniels not allowed... |
|
quote: Nee hoor, dat is er later in ge-edit! hihi! Anyway, is de voorverkoop al begonnen en wat kosten die tickets? Bla |
|
quote: |
|
+ BETHLEHEM (Ger) Celebrating 20 years of Dark/Black Metal in 2011 Bethlehem will perform their first exclusive show since 1995 at Under The Black Sun 2011! With songs from 1992 til 2011 they will bring both, old classics and also new stuff of the upcoming album. And if that's not enough expect a disturbing visual concept that will lead you directly to the asylum. |
|
Erg matige line-up deze editie. |
|
Inderdaad, ik sla over deze keer. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Pf... alsof je er anders zo vaak bent |
|
Ben de laatste paar keren geweest....maar ben idd geen UTBS die-hard, dat klopt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Final Lineup: ATRAS CINERIS (Ger) BAPTISM (Fin) BETHLEHEM (Ger) exclusive first show since 1995! BLOODLINE (Swe) FIDES INVERSA (Ita) IMPALED NAZARENE (Fin) KRATEIN (Ger) LUGUBRE (NL) MASSEMORD (Pol) MONARQUE (Can) first time in Europe! SETHERIAL (Swe) SHORES OF LADON (Ger) THORYBOS (Ger) WINTERBLUT (Ger) |
|
Triple Six, can you post some info about ticket prices and how to order? Also on your website there is no info. Cheers! Bla |
|
"early bird ticket" 12.01.11-01.03.11 -> 30 EUR Presale (01.03.11) -> 35 EUR Doors -> 40 EUR Day (only available at the doors) -> 25 EUR As always you can order your ticket(s) at www.folter666shop.de |
|
And while you're at it, buy the new Lugubre album! |
|
quote:Jij gaat wel? Ik weet pas op het laatste moment of ik vrij kan krijgen. Je vraagt het ruim een half jaar van tevoren aan en GVD NU al onder voorbehoud... Hoezo een personeelsoverschot ??? Maar met de toevoeging van Monarque, MOET ik gewoon heen! |
|
Ik ken maar 2 bands.. moet m'n fucking tr00 black metal underground gedoe maar eens wat beter bijhouden volgens mij |
|
quote:Twee is wel heel weining want er staan sowieso drie echt grote namen op en een paar semi-. Verder erg matige line-up. Winterblut zou ik wel willen zien en een paar bans zijn zo van "als ik er toch ben..". Nee dus. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Running Order: Friday 01.07. Shores Of Ladon 17:30 - 18:00 Atras Cineris 18:15 - 18:45 Fides Inversa 19:00 - 19:45 Massemord 20:00 - 20:45 Baptism 21:00 - 21:45 Monarque 22:00 - 23:00 Bethlehem 23:30 - 01:00 Saturday 02.07. Thorybos 17:30 - 18:00 Kratein 18:15 - 18:45 Winterblut 19:00 - 19:45 Lugubre 20:00 - 20:45 Bloodline 21:00 - 21:45 Impaled Nazarene 22:00 - 23:00 Setherial 23:30 - 01:00 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |