|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
23 t/m 25 juni 2011 is het weer zover: Death Feast Open Air Locatie: Flughafen Schwarze Heide, Hünxe in Duitsland. Al een tijd geleden zijn de eerste bands bevestigd: GRAVE (SWE)*special 20th Anniversary set* PESTILENCE (NDL) THE ROTTED (UK) VOMITORY (SWE) DEVOURMENT (USA) KATALEPSY (RUS) NUCLEAR VOMIT (POL) INHUMATE (FRA) SUFFERAGE (GER) GOREZONE (GER) BLOODSOAKED (USA) En Death Feast heeft nu ook een flyer op z'n myspace geplaatst waar ook de volgende namen nog op te vinden zijn: Misery Index Decaying Purity Kastrated Pandemia Beheaded Depression Putridity Septycal Gorge Volg updates op www.metal-exposure.com ! Zeer grote kans in ieder geval dat ik weer aanwezig ben. Festival is me zeer goed bevallen dit jaar!!! |
|
Ik ga dit festival goed in de gaten houden! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Komt er alleen maar death metal? |
|
quote: Death Feast open air,...?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dit jaar overlapt het met Graspop. Daardoor kleine kans dat ik aanwezig ben. |
|
quote: Maar zwaar balen dat het ook tijdens GtNS is. =) |
|
Tijdens wat? |
|
quote: Grind the nasi scum. Maare, deze keer maar eens doen. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nu al een briljante line-up. HET fest waar je zonder overlap de vetste underground brutal deathmetal bands kan zien. Ik ben sowieso aanwezig weer. |
|
Bagger dat ze het 2 weken naar voren hebben geschoven en het nu tegelijk met Graspop valt. Ik ga de laatste 4 jaar naar beide. [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 09-11-2010 17:25] Bla |
|
quote: +1 Ik heb dit jaar op Death Feast al mijn kaartje voor 2011 gekocht. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Dat is toch een kutfestival. |
|
quote: De sfeer is altijd zo ontzettend goed! Bla |
|
quote: Ow joh... =) |
|
quote: Quinz ook weer Misschien dit jaar toch ook maar eens doen. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 10-11-2010 17:00] |
|
De volgende drie bands zijn ook bevestigd. VADER (POL) KRISIUN (BRA) FACEBREAKER (SWE) Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Jezus, wat een line up...eens zien of ik wat lijken mee kan krijgen naar dit feestje. Zoveelste mentalkloon. |
|
Ah dikke prima! |
|
Disavowed is bevestigd. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Twee nieuwe bands bevestigd. Gorguts Amagortis Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: =) |
|
Gorguts holy shit beter gaan ze nog meer touren dan :O! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Soms ga ik harder op festivalos dan deze, maar nee jij. |
|
Dat is ook wel weer zo. |
|
kaartjes halen! Gorguts MOFO!! [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 10-12-2010 7:39] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |