|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
MetalCamp 11-16 juli 2011 Verder nog weinig bekend, Moonspell, Alestorm... Bla |
|
Ah, vast wel weer aanwezig. Boeiender |
|
quote:+1 Véélste goed bevallen, vorig jaar! |
|
Helaasch niet aanwezig in 2011. 2009 en 2010 waren erg leuk, maar het valt gelijk met Dong, en dat is toch echt een must go voor mij (en financieel gezien ook de beste optie)/ |
|
Ik ben hier nog nooit geweest; ziet er wel Oh Oh Cherso-verantwoord uit The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
+ 1 aanwezig. Nog wel vervoer gezocht |
|
Je auto is stuk? |
|
quote: Hoezo? Ik twijfel ook tussen Dong en Metalcamp, maar denk dat het een laatste moment-beslissing wordt, afhankelijk van het weer. |
|
De omgeving lijkt me geweldig, maar de line-up heeft me nog geen enkele keer erheen kunnen lokken. Teveel bands die overal optreden en ik al meerdere keren gezien heb. |
|
quote: En dan net als ieder jaar zeggen dat het écht de laatste keer is? |
|
Daar denk ik nog even over na. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik rij wel met 't busje Dus moet je tegen die tijd maar zien of je dat wat lijkt. Misschien ga ik in 1 x door naar Hells Pleasure. Ach, 't is nog zo ver weg... Bla |
|
Denk dat ik er ook weer een lange vakantie van maak en dan idd door naar Hells Pleasure! En wat de bands betreft... ach... die doen er niet toe op Metalcamp. Het is gewoon vakantie houden met als bonus wat bandjes erbij! |
|
quote: Hoho, heb alleen na de modderpartijen van 2009 gezegd dat ik het misschien wel goed vond zo. Maar ja, de liefde bracht me in 2010 weer die kant op, en het beviel weer opperbest. Boeiender |
|
+ WINTERSUN |
|
Wintersun holy shit! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
+ Amorphis Boeiender |
|
Netjes! |
|
quote: Er is al meer bekend volgens mij, LOL. Boeiender |
|
quote: Dong is niet echt een last-minute-beslissing, aangezien die kaarten meestal na ongeveer 27 seconden uitverkocht zijn. Bruce Banner |
|
quote: Perskaart. |
|
quote: Oh dat klinkt goed! Als je aanbod tegen die tijd nog geldig is, spreek ik je er dan nog over |
|
ALESTORM ARKONA MOONSORROW MOONSPELL VANDERBUYST WINTERSUN |
|
Alweer Arkona ??? |
|
Amorphis is ook bevestigd trouwens |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |