|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Die noemt Rage For Revenge geloof ik ! Best een sterke CD, die zeker wat meer aandacht mag krijgen ! Een aanrader... |
|
Ik heb hem laatst bij een een vriend gehoord.....klinkt niet verkeerd, kan me alleen niet lang boeien......... |
|
Best ok die cd, alleen de vorige vond ik beter... mmmm...ze hebben 1 gitarist minder nu, zou het daar aan liggen? |
|
quote: Idd, na drie nummers heb ik het wel gehad Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Tja, het is zo'n CD die je eigenlijk wat vaker moet beluisteren vind ik... hij wordt steeds beter. |
|
ik vind Occult na wat veranderingen in de bezetting niet minder geworden! Live zijn ze juist beter vind ik! (baroeg ) |
|
Heb hem tijdens het concert (de Kade) in m'n mik geflikkerd gekregen. Maark moet zeggen dat ik em niet echt beleeft heb. Alleen ff een keer snel gehoort |
|
jah ik heb um toen ook gevangen eg wel een goeie cd hoor |
|
Die nieuwe is helemaal lekker! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Die nieuwe is wel ok ja |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik had het niet verwacht maar bij sommige momenten heb ik iets van ... zo moest slayer nu klinken, muzikaal dan vette thrashplaat! www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
Edit, de review staat online! [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 09-04-2004 14:33] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ah,der was dus al een occult topic.Vind dit al jaren de beste nederlandse thrashbands,en na de laatste(elegy for the weak)stijgt m'n respect nog meer voor deze band.Eigenlijk snap ik niet dat deze band niet groter word,ze hebben de kwaliteit in huis.Misschien qua originaliteit niet helemaal,maar als alle thrashplaten zouden klinken zoals deze,wie let dan nog op originaliteit?? Meningen please over deze topband!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Ze zeggen dat Cirith Gorgor de beste Black metal band is De nieuwe Occult is geniaal en zeker een van de beste cd's van 2004 |
|
quote: En ik las net op hun webstek dat ze alweer met een nieuwe bezig zijn spelfout weggehaald... |
|
quote: Die laatste van hen heeft onnoemelijk veel vertraging opgelopen wegens gezeik met hun vorige label. Bijna een jaar te laat uit gekomen geloof ik. |
|
quote: een heel goede band. een tijdje geleden live gezien en dat was mijn kennismaking met deze band. Ik heb onlangs de laatste cd gehoord (plus ook wat ouder materiaal) en het bevalt me zeer goed. niet origineel, maar wel tiptop in orde. hoe is de DVD eigenlijk? |
|
quote: Er zijn hier meer mensen die het hebben over rage of revenge. Ik denk dat je ff niet goed hebt opgelet, en dat je hem gewoon 'gemist' hebt!! Maar idd de nieuwe plaat is zeer zeker goed [Dit bericht is gewijzigd door thrash op 04-08-2004 22:26] |
|
Ik heb ze nu 2 keer live mogen aanschouwen, en ik vind het absoluut niks hebben. I am the 1%. |
|
ik vind t wel een erg vette band, en zeer ondergewaardeerd |
|
quote:Klopt,ben 2 weken terug bij Eric op bezoek geweest.Als ik me niet vergis moeten ze in september de studio in,maar hebben nog niet veel klaar momenteel.Stress voor de deadline dus... Wel een erg ondergewaardeerde band trouwens. 4 september spelen ze op Demonnight in Bladel als headliner trouwens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: 100% mee eens!! Bij de weg...volgende week spelen ze in Dokkum! [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 09-08-2004 9:27] spelfout weggehaald... |
|
DISMEMBER CALLENISH CIRCLE OCCULT ! HEARSE JUDGEMENT DAY * do 16.09 : P60 in Amstelveen # * vr 17.09 : Vera in Groningen * za 18.09 : Biebob in Vosselaar * zo 19.09 : 013 in Tilburg # zonder Judgement Day !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:Hey Patrick, uiteraard zijn we er weer bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |