|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote:Die zie je hier niet zeiken dus van mij mogen ze. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Ja precies. Mensen mogen wat mij betreft doen wat ze willen, zolang ze niemand anders iets opleggen of mee lastig vallen. |
|
quote: Pfff dan wens ik je nog veel succes Black seeds of bunny! |
|
quote: ..op een internetforum. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
NWOAHM... Wat was de OWOAHM? Dikke onzin zeg, die lijst. Boeiender |
|
quote: Hoezo? Als iemand thuis keihard Hollandse hits draait en ik en anderen hebben hier geen last van, no problem. Op het moment dat hij met het raam open mij de volle laag geeft ben ik toch wat minder sociaal. |
|
quote: Wat OWW zei... Black seeds of bunny! |
|
quote: Dat heeft toch niks met het type muziek te maken maar gewoon met lawaai overlast. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja ok. Gelijk in. Lekker bashen danmaar |
|
Zitten in al die genoemde bands -core invloeden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat lijstje is een lachertje mijns inziens, en de NWOAHM al helemaal. Boeiender |
|
Ach, de grootvader van deze NWO.. was ook al een lachertje. Het is slechts een momentopname van een geleidelijke ontwikkeling in een muziekstroming. Daarbij is het commercieel aantrekkelijk om een dergelijke ontwikkeling te benoemen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Voor de info; dat lijstje komt van wikipedia, en heb hem gepost voor de funfactor, het is inderdaad een lachertje. Net als NWOAHM en in veel van die bands zitten -core invloeden, maar zeker niet in allemaal. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Chimaira, God Forbid, Killswitch Engage, Lamb Of God, Shadows Fall. Dat zijn de echt typische New Wave Of American Metal bands. Sommige andere genoemde zitten op het randje. En zoals je zelf al zegt, sommige horen echt absoluut niet in dit rijtje thuis. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik haat lijstjes, ik haat rijtjes... Mijn muziek beoordeel ik op goed of slecht. En wat voor vage term er opgeplakt word door de muziekindustrie zal mij mijn harige reet roesten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
+1 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |