|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik flikker ze altijd in de vuilnisbak. |
|
Ik heb ze heel lang bewaard, maar laatst toch het grootste gedeelte weg gedaan. |
|
In een laatje in de kast. Daar moet ik ooit nog eens wat mee doen, maar ja.... Wel jammer dat ze bij sommige zalen je ticket innemen en je hem niet meer terugkrijgt. Ik vind een collage al erg creatief. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-11-2010 22:43] |
|
Ik heb geen flauw idee. Meestal ben ik dronken aan het eind van een optreden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Van gave concerten bwaar ik ze wel. Maar dan wel alleen de echte kaartjes, die e-tickets niet. Ik bewaar overigens wel alle kaartjes van voetbalwedstrijden waar ik heen ga |
|
Hoezo is dat jammer? Scheelt thuis weer rommel. Je gaat een leeg melkpak toch ook niet bewaren? Of festivalbandjes om je pols houden terwijl het festival al afgelopen is? |
|
Ik probeer wel de tourposters te verzamelen maar ik vergeet ze altijd mee te nemen naar huis... [Dit bericht is gewijzigd door Murder Junkie op 16-11-2010 22:49] Zoveelste mentalkloon. |
|
Haha gaaf, ik maak wel een foto van hoe ik die van mij bewaar als ik thuis ben. |
|
quote:Als het in een laatje ligt is het geen rommel, want dan heeft het een plek. |
|
quote:Alles wat een plek heeft is geen rommel? Ligt een beetje aan je definitie van rommel. Voor mij is rommel, naast spullen die niet op de juiste plek liggen, nutteloze zooi. |
|
heb hier eigenlijk enkel een stapel met kaartjes voor het Nederlandsch Elftal vanaf 2002 |
|
Ik doe überhaupt niet aan souvenirs. Als een gebeurtenis herinneringswaardig is herinner ik het me later wel. |
|
Festivalbandjes hang ik aan mijn muur. Ik probeer ook van ieder goed concert een flyer of een ticket op te hangen. Herinneringen, weetwel I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Festivaltickets bewaar ik in mn altaartje waar ik ook mn gevangen drumstokje van As I Lay Dying aanbid, samen met het zeer gehavende uitgeprinte PDF'je met de time-table van WFF XVII. Voor de rest vallen ze in de prullenbak, ik koop meestal ook e-tickets. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:pffff, fanboy. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote:Ik vind oude concerttickets geen nutteloze zooi. Programmaboekjes van festivals waar ik geweest ben, heb ik ook nog. quote:Dat heb ik ook wel, ik maak dan ook nooit foto's op vakantie en zo. Concertkaartjes is net wat anders, ik heb al een paar keer gehad dat ik een jaartal van een show niet meer wist. Kan ik het zo even nazoeken en dan blijkt het altijd langer geleden dan ik dacht. |
|
Ik plak ze heel nerdy in een fotoboek. Inderdaad jammer dat je aan veel concerten geen tickets overhoudt, vooral als het om gave bands in kleine zaaltjes in je eigen regio gaat. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-11-2010 23:18] |
|
Hangt wat aan m'n koelkast, that's it Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:idee |
|
|
|
Ik leg ze ergens om te bewaren en vervolgens verlies ik ze. |
|
Sinds alle tickets er vrijwel hetzelfde uitzien vind ik het de moeite van het bewaren niet meer waard. Heb nog wel oude Dynamo of Wacken tickets, maar al die printjes van Eventim en Ticketmaster, nee.. |
|
Ongeveer 3 schoenendozen vol met tickets, flyers, timetables, bandjes en vergelijkbare meuk van 15 jaar concert en festivalbezoek. Daarnaast al zo'n 8 jaar een item op mijn to do lijstje getiteld "iets doen met concertkaartjesmeuk". Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 Hoewel veel van de tickets van tegenwoordig, zoals Valorian ook al schreef, amper de moeite waard zijn om te bewaren aangezien ze er bijna allemaal het zelfde uitzien. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-11-2010 1:36] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En hieraan gerelateerd: Wat doe je met de polsbandjes en voor de mensen die bij een zine werken: foto / backstage pasjes? Die hangen hier allemaal aan de muur. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |