|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zou raar zijn als het eerder in 2011 werd uitgebracht. Boeiender |
|
quote: Arm kind, neeh, next time better |
|
HEUY!!!! Voorverkoop is gestart: Tot en met 31 december zijn de kaartjes € 16,- in de voorverkoop, daarna € 17,50. Dagkassa is € 20,- |
|
Zeg, kunnen we die kaarten bij de Azijnfabriek komen kopen of kan het alleen nog via Primera? Ik vind die extra servicekosten van Primera gewoon afzetterij. En Online registreren via PayLogic zie ik ook niet zitten, weer zo'n kutbedrijf wat al je gegevens wil hebben, ik heb al Paypal en wat al niet meer, het moet niet gekker worden. Er is helaas geen eenduidig online betaalsysteem. Dus ik kom liefst gewoon met harde euro's naar jullie kassa. Bla |
|
quote: HEUY!!!! Dat moet wel lukken. Kaartjes kunnen aan de bar gekocht worden op donderdagavond. Dan heb je en de kaartjes en geen voorverkoopkosten |
|
Thnx. Nu ben ik pas vrijdag in Roermond...en vrijdagavond komen we naar de Azijnfabriek. Please? Bla |
|
HEUY!!!! Kunnen we wel regelen, ik ben er zelf ook, dus dat komt goed |
|
Cheers beebe! Bla |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Verdammd, het is dat ik zelf in Nijmegen moet spelen, anders had ik mezelf uitgenodigd bij Mira. Moet toch wel een keer zo'n feestje meemaken. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 09-12-2010 18:27] Boeiender |
|
Word tijd dat je ons feestje eens meemaakt ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tickets in de pocket! Goeie zaak overigens dat er geen servicekosten worden berekend, waar Mira het wel over had |
|
Verdamd, kan ik ook al niet proost-holocausten met Regeer. Wanneer is de volgende editie? Boeiender |
|
Zal wel weer ff duren... Maar je mag ook 8 januari hier langskomen? Gaan we daar ff proost-holokoosten! |
|
quote:Misschien een optie ja! Gaat Metalcamp ook lukken? Boeiender |
|
Ziet er naar uit dat dat idd een van de weinige festivals is waar ik vrij voor kon krijgen. |
|
[edit] Laat maar... Waar zit de delete knop? [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 11-12-2010 16:35] Bla |
|
quote: Mooi zo! Je bent waarschijnlijk de laatste die een bed heeft, we hebben al 14 logees. En goed nieuws dat er geen servicekosten zijn! Bla |
|
quote: HEUY!!!! 14 logees?? ... bij ons zit het nu ook vol |
|
*sjaak afhaak* |
|
Kan helaas niet , zit dan nog in een vliegtuig |
|
quote: HEUY!!!! Dan boek je een vliegticket eerder, want het is te lang geleden dat we hebben geproost |
|
HEUY!!!! ....met warme hamburgers op kruipafstand |
|
quote: En meer dan alleen hamburgers, geitekop Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |