|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan maar later ivm een open dag, maar komen zal ik (wellicht kan ik me even in de backstage omkleden, want om in mijn concertkleding een open dag op een school te doen :p) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Als je make up maar goed zit meid Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Mortis Rex, leef je nog? Bel me eens man! |
|
Hoppakee! Nog 2,5 weken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Yeah! Tijd gaat snel. Eerst nog even de Sodom Metal Night en dan al weer bijna Hub & Heuy! |
|
Kaartje te koop! Heeft iemand nog kaartje nodig?? Stuur ff mailtje! |
|
Hmm wil toch wel een x de beruchte H&H feesten meemaken, maar ivm. geldzorgen en party in Parijs hopelijk volgende editie aanwezig. =) |
|
Mooi, zag vandaag dat de open dag van mijn werk tot 15:00 uur duurt ipv 17:00, dus ik kan er mooi twee uur eerder zijn (en wellicht toch Arvas zien!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:This is your last chance Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Huh? Geen H&H in de toekomst? =) |
|
quote: HEUY!!!! Jawel, maar deze keer met striptease tijdens Nocturnal Breed en de afterparty verzorgt door DJ Skinfather!!!! |
|
Ow mooi, dan ben ik een ander x van de party!! Ik kies toch voor Cernunnos in Parijs, arbeiten voor Skyforger. =) |
|
Striptease geregeld en na afloop van Nocturnal Breed heeft de stripper bardienst Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aardig van die vent! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het word een vrouwelijke stripper, wil zelf ook een goed uitzicht hebben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Tijdschema: Zaal open: 15.00 Dauden: 15.30 – 16.00 Conjuration: 16.20 – 17.00 Arvas: 17.20 – 18.00 Troll Bends Fir: 19:00 - 20:00 Deviant Syndrome: 20:20 - 21:00 Glittertind: 21.20 – 22.20 Nocturnal Breed: 23.00 – 00.30 Special Afterparty met topless bediening: 01.00 – 03.00 Tot zaterdag! |
|
Ik moet zelf optreden, maar ik denk dat ik om 1.00 uur wel daar kan zijn |
|
quote: En vergeet DJ Wimmortal niet!!! Nog een paar dagen!! |
|
quote: HEUY!!!! Zeker niet, wordt ouderwets gezellig |
|
En Sammy zeggen dat er geen afterparty zou zijn = wij dus niet zouden kunnen optreden... Ik begin echt te twijfelen aan die kerel. |
|
HEUY!!!! Wel een afterparty, maar geen afterparty band, heeft zo zijn redenen, waar Sammy niks aan kan doen.... |
|
Aha. |
|
quote:Waarom post je dit in bijna elk topic? In dit topic zelfs 2 keer. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Bijna zover...de eerste bands komen vandaag dus vanavond En voor zaterdag 'n gratis biertje voor de vroegkomers (binnen voor 15:30 u.) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |