|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie hier Sodom speelt (+ 2 supports, welke weten we nog niet) op zaterdag 5 februari in de Dynamo in Eindhoven. Bovendien is er een afterparty bij, dus gewoon komen und saufen! [EDIT: Typo uit de titel gehaald ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-11-2010 18:29] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Even goed onthouden.... want heb er wel zin in.... nog behoefte aan een DJ ?? |
|
quote: Ik ga het eens opgooien bij onze nieuwe roostermaakster (Kim is er mee gestopt) @ IPim: ja, het schijnt dat grotere bands wel vaker tours doen van meerdere optredens inclusief festivals: het schijnt hè... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Present! |
|
Ja doe maar |
|
Ik ga Sodom aankomende zaterdag eerst maar eens in Enschede kijken, spelen ze samen met o.a. Asphyx, Enthroned, Master en nog een hele zwik bands in Atak. zie: www.headbangingenschede.nl Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Aanwezig in den Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
Had wel 5 euro van die entreeprijs afgemogen van mij. Maar evengoed aanwezig! |
|
quote: Hey, zie dit bericht: voor dat geld zal je ze wel waarschijnlijk als eerste met de nieuwe drummer zien (als ze er geen hebben vragen ze gewoon Hellhammer ) en mij als zaal-DJ. Maar serieus, tsja, Sodom is niet de goedkoopste (wel gaaf live)! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: En, hoe waren ze? Bareuh... |
|
quote: Is het niet Dynamo die de ticketprijs bepaald? Ik heb zoiets 15 euro dat klinkt al wat beter en die 5 euro geeft de gemiddelde metalfan dan toch weer uit aan bier dus het is niet dat ze iets mislopen. |
|
quote: We moeten kostendekkend werken (zoals elk poppodium tegenwoordig), en bij een ticketprijs van 15 euro hadden we meer kaartjes moeten verkopen dan er mensen in de zaal passen: dat doen we dus lekker niet! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Aha nee oke. dan heeft sodom het wel hoog in de bol. |
|
quote: Nou, zo moet je het niet zien. Ik weet niet of je het weet, maar door dat downloaden lopen bands echt veel inkomsten mis. Het is een gewoonte van de laatste jaren dat de bands die publiek trekken dan maar moeten proberen hun kosten via live-optredens terug te verdienen, en gelijk hebben ze... Je blijft immers kosten houden als opnamekosten maar ook een crew die je in dienst hebt voor de live-optredens. Helaas betekent dit ook dat voor "kleinere" bands de spoeling steeds dunner wordt. Veel muzikanten waarvan sommigen denken dat ze van de muziek kunnen leven hebben nog gewoon keihard een doordeweekse baan nodig, mede omdat het gezin (vrouw en kids) ook moeten leven... Maar genoeg geleuter, lekker aftellen tot 5 februari en dan geht's los! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Mijn kaartjes zijn binnen! |
|
quote: Een zaal heeft altijd de keuze uit 2 mogelijkheden: een band WEL boeken of een band NIET boeken. Met die stelling valt je hele verhaal in duigen, basically Veel plezier, zij die gaan. Op BOA was Sodom in ieder geval erg goed dit jaar. |
|
|
|
Gave support |
|
UP! |
|
Waarschijnlijk aanwezig met vriendje. Edit: Yay! [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 25-01-2011 16:47] |
|
ben er ook bij, Sodom heerscht! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Lars Ulrich? quote:Ach gut. Ik moet ook gewoon werken om m'n hobbies 'en' huur/eten etc. te betalen. |
|
Nee Vinnie, kleine bands die nu helemaal geen kans meer krijgen om via een label de plaat uit te brengen. Misschien moeten ze voor mensen als jij inderdaad gewoon stoppen, kan je lekker jaar in jaar uit dezelfde paar bands van grote labels zien, lijkt me interessant! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ik zie liever bands die het als een hobby zien ipv een boterham. Als je een band begint voor het geld, dan zit je qua muziekstijl (metal/hardcore/punk) in de verkeerde richting. Kun je er als band wel van leven? Good for them! En downloaden? Jij hebt vroegah nooit lp's van een maat gekopieerd op tape en niet het album van desbetreffende bands gekocht? Zie ik als het zelfde. Ik zelf heb jaren alles gekocht wat los en vast zit en nu download ik gewoon vaker albums omdat domweg gewoon niet het geld er voor (over) heb om alles aan te schaffen. Just my 2 cents. Iedereen veel plezier bij Sodom btw. |
|
UP! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |