|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er ook met een paar! |
|
HEUY!!!! Helaas niet aanwezig..... verjaardag Veel plezier voor diegenen die gaan, wordt vast en zeker een knaller |
|
Morgen in de Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Hoe zit het met de muziek tussen de bands door? --> Komt helemaal goed, want ik draai! (The Batallion!) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 03-02-2011 20:31] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Yep, want ik draai tussendoor! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Gelukkig, want anders was ik niet gekomen natuurlijk! Tot morgen dan maar Leute. |
|
quote: Dan ga ik vanavond speciaal voor jou een nummer draaien (ik draag het aan jou op)... Ik ben nu toch de CD's bij elkaar aan het zoeken, eens kijken hoe Tom reageert als hij Onkel Tom hoort :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Sodom was zeer goed gisteren. Veel oude, snelle shit gespeeld als Nuclear Winter, Blasphemer, Outbreak of Evil, Bombenhagel, Ausgebombt, Agent Orange, Proselytism Real enz... Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Kijk, da's niet verkeerd! En ja, er zijn nog kaarten voor vanavond! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
tijdschema? |
|
TOEGANG 20:00 - / SHOW 20:30 |
|
en was het vet? ben niet geweest want psv moest spelen, was ik vergeten, maar was achteraf liever wel gegaan he he he .. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ja, de eerste band was echt heel erg slecht (dertien in een dozijn Duitse speed metal uit de eighties), de band DieHard redelijk (na een paar nummers had ik het wel gehoord) maar Sodom speelde echt een set met veel klassiekers, en de nieuwe drummer is echt goed waardoor de band mij voor het eerst sinds lang eens live kon bekoren. Laat ik het als Eindhovens ingezetene maar zo zeggen, je had beter in de Dynamo kunnen zijn dan in het stadion Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Was wel weer een goede show ja. Alleen jammer dat het niet drukker was. |
|
quote: Nee, al heb ik toch met een paar mensen even lekker over muziek kunnen babbelen, zoals de Limburgse groep met 'The Wanderer' (nog bedankt voor het biertje, evenals Tim v.d. H.). Het lijkt er meer en meer op alsof het gat tussen grote zalen enerzijds en de kleinere zalen anderzijds (zo groot zijn we bij Dynamo ook weer niet :p) groter wordt, en dat blijf ik jammer vinden... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |