IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : dio in de top 2000 Vorige pagina | Volgende pagina
RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 23-11-2010 19:24 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Don't fuck with Teenage Dirtbag.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-11-2010 19:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 17:49 schreef BenKnuckles het volgende:
Even normaal doen tegen The Tony Danza Tapdance Extravaganza.


+999999


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2010 19:32 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Don't fuck with Breakfast at Tiffany's.



Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 19:33 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Gruwelijk nummer, pink daar altijd een paar tranen bij weg, als ik dat hoor.


Zoveelste mentalkloon.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2010 19:35 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik niet. Maar goed, ik hoor het dan ook altijd op het werk. Moet wel een beetje stoer overkomen, ondanks dat ik eigenlijk een dikke emo ben.



Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 19:35 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Ik hoor het ook altijd op m'n werk, t is niet dat ik het thuis draai ofzo.


Zoveelste mentalkloon.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-11-2010 19:36 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Don't fuck with KC & the Sunshine Band.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2010 19:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Two princes is ook gaaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2010 19:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Momenteel hebben we op het werk weer Radio Veronica er voor. Ik moet zeggen dat er toch best wat leuk spul langskomt. Elke dag onder andere wel meerdere nummers van Aerosmith, Bon Jovi, Queen, Golden Earring. Wel vaak hetzelfde, maar goed, beter dan die ongeregelde rommel op de meeste andere zenders.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2010 19:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Over top 2000 gesproken, Bohemian rapsody is kut.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 19:39 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Alleen dat gelul en gezeik van die dj's tussendoor, dat is echt zwaar irritant.Dat haat ik echt. Gelukkig draaien de collega's ook gewoon vaak cds. Jammer alleen dat ze besloten hebben dat ik geen cds meer mee mag nemen.


Zoveelste mentalkloon.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2010 19:42 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 23 november 2010 19:39 schreef Murder Junkie het volgende:
Alleen dat gelul en gezeik van die dj's tussendoor, dat is echt zwaar irritant.Dat haat ik echt. Gelukkig draaien de collega's ook gewoon vaak cds. Jammer alleen dat ze besloten hebben dat ik geen cds meer mee mag nemen.
Herkenbaar. Ik heb eens een shitload aan albums op de PC gezet die op de stereo aangesloten is. Maar het merendeel heb ik er inmiddels weer uitgefiltert omdat 1 of meerdere collega's het niet trokken vanwege te hard, te irritant of te depressief.

Overigens vind ik het gelul van die DJ's vaak wel gaan. Vooral aan het einde van de dag met de moppen en zo... blijft leuk.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2010 19:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wel gaaf van top 2000 is dat je weer Hocus pocus, Mothers little helper, Speed king, Kaapren varen, Meester Prikkebeen, de nozem en de non en ander gaaf spul kan horen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 19:45 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Ik trek die Dj's sochtends voor geen meter, dat vrolijke, slappe gelul terwijl jij net uit je bed bent en het liefste er terug in zou willen liggen. Rot op met je gelul en draai platen! Maar goed, ik moet er maar mee leren leven


Zoveelste mentalkloon.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-11-2010 19:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Haha, ja, ach, ik word er altijd wel wakker van.



RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 23-11-2010 19:48 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Ik luister om die reden echt nóóit radio. Ik heb zo'n pesthekel aan die dj's. Zelfs die zeldzame keer dat ik vergeet een cd mee te nemen in de auto laat ik de radio maar helemaal uit.

EDIT: Vooral het 'radiolachje' vind ik afgrijselijk. Dat overdreven 'HAAAHAAAHAAAHAAA' terwijl het niet eens echt grappig is

[Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 23-11-2010 19:49]


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 19:50 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Ik heb er wel een gruwelijke hekel aan, toch heb ik ook wel respect voor die top dj's. Mega slap lullen, en tonnen geld verdienen,toch wel mooi.


Zoveelste mentalkloon.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-11-2010 19:51 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 november 2010 19:01 schreef bastianus het volgende:
Pff, Ramses was gay en overrated. Letterlijk. Tijd dat Lemmy of Tom Araya overlijdt, komt eindelijk Motorhead of Slayer op de radio.


Jammer dat je een Lemmy vergelijkt met die rukkers van Slayer


Against God and Government


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-11-2010 19:53 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 15:16 schreef drdennuz het volgende:
hyves


typisch.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 19:54 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 19:51 schreef Rotzak het volgende:
Jammer dat je een Slayer vergelijkt met die rukker van een Lemmy


Zoveelste mentalkloon.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-11-2010 19:56 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 november 2010 19:54 schreef Murder Junkie het volgende:



haha pleur toch op man


Against God and Government


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 23-11-2010 19:57 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 19:56 schreef Rotzak het volgende:
haha pleur toch op man
Doe ik, Ajax kijken zometeen.


Zoveelste mentalkloon.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-11-2010 19:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dio staat er standaard al in hoor.





What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-11-2010 20:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Leuk lijstje gemaakt en venster gesloten toen ik allerhande privé gegevens moest invullen.

Dan maar niet stemmen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-11-2010 20:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2010 19:51 schreef Rotzak het volgende:
Jammer dat je een Lemmy vergelijkt met die rukkers van Slayer
Reign in blood, Hell awaits, Killed by death en Ace of spades zijn m.i. de klassiekers van de metal anders. Alle vier even goed. Qua dj's trek ik alleen Gerard Ekdom,wat een baas! Adam Curry vond ik ook goed trouwens, vooral bij Arrow een paar jaar terug. Oja, en Jacques Plafond natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen