![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Don't fuck with Teenage Dirtbag. ![]() |
|
Don't fuck with Breakfast at Tiffany's. ![]() |
|
Gruwelijk nummer, pink daar altijd een paar tranen bij weg, als ik dat hoor. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Ik niet. Maar goed, ik hoor het dan ook altijd op het werk. Moet wel een beetje stoer overkomen, ondanks dat ik eigenlijk een dikke emo ben. ![]() ![]() |
|
Ik hoor het ook altijd op m'n werk, t is niet dat ik het thuis draai ofzo. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Don't fuck with KC & the Sunshine Band. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Two princes is ook gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Momenteel hebben we op het werk weer Radio Veronica er voor. Ik moet zeggen dat er toch best wat leuk spul langskomt. Elke dag onder andere wel meerdere nummers van Aerosmith, Bon Jovi, Queen, Golden Earring. Wel vaak hetzelfde, maar goed, beter dan die ongeregelde rommel op de meeste andere zenders. ![]() |
|
Over top 2000 gesproken, Bohemian rapsody is kut. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Alleen dat gelul en gezeik van die dj's tussendoor, dat is echt zwaar irritant.Dat haat ik echt. Gelukkig draaien de collega's ook gewoon vaak cds. Jammer alleen dat ze besloten hebben dat ik geen cds meer mee mag nemen. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: ![]() Overigens vind ik het gelul van die DJ's vaak wel gaan. Vooral aan het einde van de dag met de moppen en zo... blijft leuk. ![]() |
|
Wel gaaf van top 2000 is dat je weer Hocus pocus, Mothers little helper, Speed king, Kaapren varen, Meester Prikkebeen, de nozem en de non en ander gaaf spul kan horen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik trek die Dj's sochtends voor geen meter, dat vrolijke, slappe gelul terwijl jij net uit je bed bent en het liefste er terug in zou willen liggen. Rot op met je gelul en draai platen! ![]() ![]() Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Haha, ja, ach, ik word er altijd wel wakker van. ![]() ![]() |
|
Ik luister om die reden echt nóóit radio. Ik heb zo'n pesthekel aan die dj's. Zelfs die zeldzame keer dat ik vergeet een cd mee te nemen in de auto laat ik de radio maar helemaal uit. EDIT: Vooral het 'radiolachje' vind ik afgrijselijk. Dat overdreven 'HAAAHAAAHAAAHAAA' terwijl het niet eens echt grappig is ![]() [Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 23-11-2010 19:49] ![]() |
|
Ik heb er wel een gruwelijke hekel aan, toch heb ik ook wel respect voor die top dj's. Mega slap lullen, en tonnen geld verdienen,toch wel mooi. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: Jammer dat je een Lemmy vergelijkt met die rukkers van Slayer Against God and Government ![]() |
|
quote: typisch. ![]() |
|
quote: Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
quote: haha pleur toch op man ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote:Doe ik, Ajax kijken zometeen. Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Dio staat er standaard al in hoor. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Leuk lijstje gemaakt en venster gesloten toen ik allerhande privé gegevens moest invullen. ![]() Dan maar niet stemmen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Reign in blood, Hell awaits, Killed by death en Ace of spades zijn m.i. de klassiekers van de metal anders. Alle vier even goed. Qua dj's trek ik alleen Gerard Ekdom,wat een baas! Adam Curry vond ik ook goed trouwens, vooral bij Arrow een paar jaar terug. Oja, en Jacques Plafond natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |