![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet om 5 uur uit bed, maar ik heb geen tijd voor slayer in mijn ochtendschema. ![]() |
|
Jammer dat het Slayer zo vroeg komt. Er express voor opstaan doe ik toch echt niet. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Ach ja ik zet uit gewoonte altijd de radio aan als ik beneden kom, ik hoef pas om 6:30 weg dus Slayer schopt mijn ochtendschema gelukkig niet in de war. ![]() Als ik niet had hoeven werken, dan was ik er niet voor opgestaan, maar nu komt het toevallig zo uit en dan vind ik een halfuur eerder opstaan niet erg, want ik ben ook wel benieuwd hoe ze hem aan- en afkondigen. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Tja, sneu.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Nou het was lekker wakker worden met Slayer, alleen jammer dat die DJ's weer de malloot uit moesten hangen. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ze waren zichzelf bedoel je? ![]() |
|
quote: Tja, Slayer wordt normaal gesproken heel passief door de fans geconsumeerd vanuit een luie stoel met een licht bruisende cocktail in de hand en in het geval van een heus concert een theaterkijker in de andere hand... ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote:Ja, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 31-12-2012 12:18] ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |