quote:
Op 23 november 2010 21:57 schreef RudiEngel het volgende:
Jij niet. ElitE
Ik ben nu 15 jaar, en zit momenteel in mijn stopweek.
Aangezien ik meestal meteen ongesteld ben na de laatste dag pil slikken, begin ik nu heel sterk te twijfelen of ik zwanger ben ja of nee.
Ik heb maandag mijn laatste pil geslikt, nu kan het natuurlijk zijn dat ik gewoon laat ben dit keer, maar voor het geval dat ik zwanger ben bereid ik me er liever goed of dan dat ik er niets vanaf weet. Ik wacht nog tot dinsdag met een test kopen, maar ben nu een beetje op forum's aan het kijken of er meer mensen zijn die in de zelfde situatie zitten als mij.
Nou staan er op forum's ook veel berichten die gewoon nergens op slaan en waar mensen niets aan hebben. Zoals dingen "Je bent te jong, je bent je kind niet waard'Ik ben het er mee eens dat een kind op een jonge leeftijd niet makkelijk zal zijn, maar als iemand tegen abortus is.. ( zoals in mijn geval ) is er geen andere manier dan het gewoon te houden, en er goed voor de zorgen.
Als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn, zou ik het dus houden.
Ik ben dan wel een meisje van 15 jaar, maar ik weet meer van het leven af dan andere meisjes van mijn leeftijd. Ik voel me dus ook ouder, en kijk tegen veel dingen anders aan dan kinderen van mijn leeftijd. Ik heb een neefje die dit jaar 4 jaar word, ik heb hem vanaf zijn geboorten meegemaakt. En ook al aantal keren op hem gepast. Dat vind ik helemaal geweldig, oke dit is natuurlijk niet te vergelijken als je zelf een kind heb. Maar toch doe je uit zulke dingen wel ervaring op. Ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven, en een mening kunnen geven over mijn verhaal. En misschien ook kunnen vertellen wat jullie in mijn situatie zouden doen.