|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wel, wie is er al geweest? En dergeijke... |
|
parijs is cool maar Praag heeft mijn hart gestolen |
|
Ik ben hier welis geweest en vond het echt zeer mooi. Komende week ga ik weer naar Parijs en ga ik er waarschijnlijk weer heen. |
|
Parijs is wel mooi het heeft ook een groote underground scene. |
|
Zwolle, een sfeervolle stad I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Sterf! |
|
We zijn wel weer super aardig voor elkaar I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: lang leve windesheim Je moeder. |
|
een nieuwe topic "back to school" I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
een goeie sfeervolle plek: de eurobar in apeldoorn in de zomer van 2000 vooral met dauwzuipen (das eigelijk in de lente) Je moeder. |
|
Tss, dit is geen onzin topic hoor... |
|
Pere Lachaise is zo mooi,dat zelfs ik er een hele middag m'n mond dicht gehouden heb....en een middagje is eigenlijk te kort...einige wat ikjammer vond was dat er op heel veel stenen Jim that --> way gekalkt was..grafschennis.Voor de ingang kun je dus gewoon een plattegrond kopen.Graf van Chopin was vreselijk mooi,heel indrukwekkend met heel veel kaarsjes Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: maar tis echt waar... Je moeder. |
|
ik vond in parijs de sacre coer erg mooi, het louvre ook uiteraard, maar vind parijs verder niet zo Praag vind ik ook een superstad, maar dat komt weer omdat ze daar erg veel leuke metalcafe's hebben (sommige voorzien van een bioscoop ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Andere tips : Ierse ruïnes en kastelen Ook tof : Londen by night De Provence Egyptische tempels en de piramides en dan vergeet ik er nog een heleboel... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Parijs, mooie stad (wel erg grijs) maar mij té druk. Er zijn genoeg mooie dingen te zien, te veel eigenlijk. Zeker even kijken: de Obelisk bij de Champs-Elysées (kweetniet meer hoe die heet), Dôme des invalides en Centre Pompidou. Ik ga zondag t/m dinsdag weer, maar ik ben eigenlijk liever thuis of bij m'n familie in het Zuiden. MuayThaigerrr!! |
|
quote: Echt niet te geloven hoe goedkoop het bier daar is. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: in praag stelen ze toch alleen maar portemonnees? Parijs is een leuke stad. Ik heb mezelf voorgenomen om er ooit nog eens een keer met mijn mountainbike doorheen te racen langs alle leuke gebouwen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
AAAAAAALMEEEEEELOOOOOOOOO!!!! (vooral snackbar de tunnel) |
|
kom op lui ... graag een beetje serieus houden. |
|
Tis erg, mijn goedbedoeld topic zo verkloten... |
|
Rome is ook wel gaaf, vooral 's Avonds bij de spaanse trappen zitten. en Rusland is ook wel leuk, maar dan in het zuiden, bij de zwarte zee. |
|
Toen ik in Rome was werden de Spaanse trappen gerestaureerd... we konden er dus niet bij . Maar ja, de Trevi-fonteinen waren een goed alternatief Een sfeervolle plek in Nederland zijn de Weerribben in Overijssel... mooi rivierengebied, gaat dat zien. |
|
[quote]Op 28 april 2002 23:49 schreef Dwaallicht het volgende: Toen ik in Rome was werden de Spaanse trappen gerestaureerd... we konden er dus niet bij . Maar ja, de Trevi-fonteinen waren een goed alternatief trevi-fontein is meer voor oude lullen. wel mooi verder. |
|
Wel in Parijs geweest, maar niet op Pere lachaise... moet de volgende keer maar. Praag en Rome zijn idd ook heel erg leuk. Volgens mij is er in de buurt van Londen ook zo'n begraafplaats waar van die oude beroemdheden liggen. Is daar wel eens iemand geweest? No regrets and no remorse... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |