|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Parijs... is dat niet die stad vol rellende naffers, omhooggevallen locals, obeschofte obers en getraumatiseerde japanners? |
|
Ik vind de meeste bezoekers van Pere Lachaise walgelijke kutpubers. Ik schaamde me toen ik daar zelf naar toe ging. Toen ik de meute crusties zag die alle graven rondom die van Jim Morrisson zag onteren vond ik dat een bijzonder trieste aanblik. Ik ben dan ook gelijk opgerot. Parijs is verder kut. Te veel Fransen. Geef mij maar Rome. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat zei iemand anders laatst ook al. Ik vind het onzin, het zijn 2 totaal verschillende steden, die je niet met elkaar kan, moet vergelijken. Rome zit bijvoorbeeld vol Italianen. Ook niet je van het. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Parijs is wel gaaf, jammer dat er Fransen wonen. Het is best boeiend om vanaf de Arc de Triomphe te kijken hoe om de haverklap geiiriteerde parijzenaren de claxon van hun Renault Twingo of Smart mishandelen om hun afkeuring voor de rijkunsten van hun stadsgenoten te demonstreren. Nu kan ik verder wel wat gaan blaten over de culturele waarde van Parijs en de architectuur van de verschillende gebouwen, maar daar ben ik echt te lui voor Parijs heerscht. Punt. Verrassend triviaal |
|
quote: Italianen zijn gaaf. Fransen niet. Ergo: Rome is OK en Lutetia is kut. Verder hebben de twee inderdaad weinig met elkaar te maken maar goed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat was mijn eerste kneejerk-reactie toen ik Rasputins stukje las maar heb maar m'n muil gehouden daar ik nog niet in Italië ben geweest. De meeste italianen dat ik tegen ben gekomen was een grote groep bejaarden die per touringcar in hetzelfde amusementspark waren beland als wij ergens in Karinthië, Oostenrijk. Super vermakelijke mensen allemaal. Het gaafste vond ik een man die ik rond de 95 had ingeschat en zich ongelooflijk strak in pak had gekleed** en die over-dui-de-lijk stond te flirten met alle bejaarde vrouwen, of hun man erbij stond of niet. Op een gegeven moment probeerde die ook met mij te praten; hij in z'n italiaans en ik in m'n spaans maar verder dan een "lekker weertje hè?" kwamen we niet. (** dat pak ademde zoveel class uit dat het de meest ignorante pauper versteld zou doen staan en de schoenen blonken zo erg dat ze als spotlights gebruikt konden worden) Dit is iig honderd keer gaver dan de constante aanvaringen met franse locals toen ik daar was. Met hun attitude van "als je de regeltjes hier niet kent moet je maar opbokken". |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |