|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Edit: Iedereen groetjes doen van me! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 27-04-2002 22:56] |
|
Schreeuw even door de mic dat Diabolis z'n haren uit z'n kop rukt om het feit dat hij er niet bij is... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
hehhehheh, fenris is net afgelopen, en centurian loopt nu net naar beneden. echt wel druk hier. Oud Vuil. |
|
ik wil ook "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
O W als je nog iets post voor morgen Wim, je martelt me!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ik wil daar zijn |
|
Wtf! is dat vandaag al !! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
D'uh. |
|
Damn.. ik dacht de 29ste! ik zou ook met wat gasten komen.. vol met warpaint.. (zodat ik niet te herkennen ben) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:WHAHAHAHAHAHA -- edit smilies -- [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 28-04-2002 2:59] |
|
BAH!! ik baal echt Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Héhé, dat had ik nu ook... Edit: in reactie op post van Iskariot. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 27-04-2002 23:36] |
|
quote:Whehe, ik lig eg dubbel. btw NP Darkthrone - Skald Av Satans Sol --edit smilies-- [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 28-04-2002 2:59] |
|
LACH MAAR LACH MAAR!!!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Je komt hier niet vaak denk? Anders had je het wel geweten..ook even meedoen -- edit smilies -- [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 28-04-2002 2:58] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Doet ie er nu om of hoe zit dat? |
|
quote: Zou best kunnen, het boeit me geen reet! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
HET HEEERSCHT!!!! |
|
Het is echt geweldig. De bands spelen staks en geluid is prima. En dan de sfeer !!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal te gek. Goed werk mensen bla...bla...bla... |
|
*ontwaakt* En waar was dit allemaal te doen dan? Hakkuh |
|
enschede geloof ik. |
|
uch....het biertje hier in friesland smaakt ook wel best sebinsagoil |
|
jullie hebben echt wat gemist. |
|
quote:Jullie ook, er struikelde net hier een vet dronken gast over het stoep-randje. |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |