|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
We geloven het al!! |
|
quote:We waren al naar je op zoek ... vandaar dat we je niet konden vinden |
|
quote:Ja, honkbal knuppel in de auto, boksbeugel in de kontzak... Geen Panda. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
het was echt VET!!! |
|
Ja, en dan hebben we nog niet eens LEUTOR geroepen! |
|
quote:Jullie ook al No regrets and no remorse... |
|
quote:Ja, wij wilden Panda wel eens in levenden lijve ontmoeten I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Dat wilden er wel meer geloof ik *grin* MuayThaigerrr!! |
|
Mwa.. als je me ziet zal je zien dat ik beleeft en alles ben.. (ben ik ook) en dan kwa gedrag herken je mij echt niet zoals op zm Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Wij waren gewoon erg nieuwsgierig No regrets and no remorse... |
|
quote:Ben gewoon benieuwd hoe je er uit ziet I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: heel nieuwsgierig |
|
quote: (ik trek een lelijke kop hoor.. niet dat je denkt dat ik er in het echt ook zo uitzie..) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
|
|
dat ie de foto nog durft te late zien! bwehehe [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 29-04-2002 15:40] |
|
Ik vond het echt geweldig. Beetje te veel whisky gehad, waardoor ik op het laatst nogal heel erg wazig was en het toch niet zo heel erg meer naar mijn zin had. Maar het was echt een succes! Op naar het 2003 festival! Dead things grow from deep inside... |
|
man, ik vond het helemaal koel ik wil nog steeds dat shirt dat Skullfuck aanhad |
|
ist nou nog steeds besig??? Je moeder. |
|
het is net afgelopen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |