|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Electric Wizard - Black Masses Unholy Cult - Armoured Apocalypse War Striborg - Trepidation [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-12-2010 2:51] |
|
Satyricon - Rebel Extravaganza Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Morrissey- Irish blood, English heart Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Vet album Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Morrissey- That's how people grow up Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sisters of Mercy- Temple of love Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
The Devin Townsend Band- Accelerated evolution Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
DRI - Guilt trip Against God and Government |
|
The Chariot - Long Live, by far hun beste album ! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hydraulic Dynasty (Datsik ft. The Game & Nas) IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Crowbar- Existence is punishment Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Draconian - She Dies Faustian Spirit of the Earth |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
bub |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
Alicia Keys - Empire State of Mind Pt. II. Ik vraag me af of de rest van het album ook wat is... durf eigenlijk niet te luisteren. |
|
Doe het niet. NP: Throbbing Gristle - The Second Annual Report Hier is niet veel aan. |
|
quote:Waarom niet? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |