|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Best wel een Blackie randje |
|
Mwah, vind je? Het smerige randje wat er aan zit zou ik dan eerder crust noemen. edit; wacht, dat is dan eigenlijk weer black [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-12-2010 22:41] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nee dat zeker niet haha, dat is qua sound heel anders. Crust is ook veel "crunchieër" qua sound, mja. En nee, dan als het crust is het niet weer gelijk black :p Ik weet het ook nieeeet. [edit] Dark Hardcore Sludge [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 17-12-2010 22:47] |
|
|
|
Nee, dan is het geen black, maar wat van de crust sound komt wel uit (oude) black. Ach ja, lekker belangrijk ook. De hoofdmoot is sludge. (/crust ) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
In welk straatje valt dat Rwake eigenlijk? Ik weet dat het sludge-achtige meuk is, maar verder..? Waar lijkt het op? NP: High on Fire - Blessed Black Wings Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Haha, nog zoiets, ik vraag me af of het hebben van een last.fm account daadwerkelijk een toegevoegde meerwaarde heeft? Ik heb het zelf niet, vandaar. NP: Saturnalia Temple - s/t 7" [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 17-12-2010 22:58] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Mercyful Fate - The Curse Is On You "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Mweh, ik vind het wel grappig/interessant om te zien wat ik zoal luister en waar ik nu eigenlijk veel naar luister. En er zijn allerlei lui die programmaatjes maken die weer allerlei metadata eruit trekken. Zo eens een keer een grafiek gemaakt die over tijd liet zien hoeveel ik naar welke bands luister, best leuk gevisualiseerd en grappig om te zien Oh, en de 'recommended artists' op basis van je library zijn ook wel OK. Echt veel toegevoegde waarde heeft het niet, maar het kost ook vrijwel geen moeite om het te gebruiken. Dit similar artist-functie is wel handig, maar je moet wel een beetje leren inschatten wanneer die kloppen en niet. Bij hele grote bands (Metallica) levert het vooral bands op die weliswaar hard maar ook zo 'algemeen' zijn (nou goed, Megadeth en Slayer staan er ook bij, maar of die nu echt lijken?) en bij hele kleine bands levert het gewoon bagger op. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:NP quote: |
|
quote: Al het geneuzel daargelaten, gaat het uiteindelijk gewoon daarom natuurlijk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ja. Dan is de laatste Twilight meer black/sludge. Planks doet alleen soms een blackachtige riff door een nummer. Het doet mij meer aan Mastodon denken dan aan black. |
|
quote: Klinkt een beetje als een 'mwa, laat maar'-verhaaltje, iets wat ik al langer dacht, en iets wat er waarschijnlijk ook mede debet aan is dat ik tot dusverre niet tot registratie over ben gegaan. NP: Buzzoven - At A Loss (vieze sludge met een hardcore randje, erg vet) Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
|
|
|
|
|
|
DANSEH |
|
La Dispute/Touche Amore split, tranen over je wangen wat een schoonheid. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Slaughter - Disintegrator/Incinerator En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hallows Eve - Death And Insanity En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |