|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
EIN-DE-LIJK! Far Away From The Sun en Finis Malorum binnen! Via Displeased een braziliaanse re-release weten te scoren. E.I.N.D.E.L.I.J.K. |
|
Hehe, inderdaad een kicken band. Ik moet alleen nog "Far Away from the Sun" ergens zien te scoren. Daar zou ondertussen wel eens een re-release van mogen verschijnen, me dunkt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: quote: |
|
Is inderdaad een erg vette band. Een andere aanrader in dezelfde stijl is Vinterland - Welcome to my last chapter. Lijkt wat meer op Dissection, maar is hoe dan ook erg goed! Weet alleen niet of die CD nog zo makkelijk te vinden is tegenwoordig... |
|
quote: Inderdaad. Vinterland heerst! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Een late reactie maar toch: HARTSTIKKE BEDANKT voor deze tip! Dat Vinterland heerrrst ook gruwelijk hard! [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 08-03-2007 16:46] |
|
Ja, toffe plaat is dat! Jammer dat die gasten maar een plaat uitgebracht hebben. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Klopt, briljante CD is dat! Jammer dat maar zo weinig mensen er ooit van gehoord hebben. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Sjezus, ik doe ff een rondje langs de bekende webshops/distro's en nergens hebben ze wat van Vinterland Weet iemand wat? |
|
http://cgi.ebay.nl/Vinterland-Wings-Of-Sorrow-ORG-95-No-Fashion_W0QQitemZ110099532430QQihZ001QQcategoryZ307QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem Best prijzig, en ook nog eens uit Japan, maar wel de enige die ik zo snel kon vinden Ben blij dat ik mijn exemplaar al een aantal jaren in huis heb. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmm, Sacramentum heb ik ook een cd'tje van liggen. Coming of Chaos. Weer es tevoorschijn toveren... spelfout weggehaald... |
|
quote: +1. Persoonlijk vind ik het art-work van dat album bagger. De muziek vond ik wel wat hebben. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
damn, heb ik hier zin in? zeker! signature |
|
Sacramentum weer bij elkaar? Wat een held is die gitarist! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Far away from the sun is een vette plaat; prima Dissection rip off (helaas wel met blikkerige drums) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-07-2010 18:25] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zeker weten vette band was dat Deathrider 2000 was ook berethrash signature |
|
De complete discographie is nu ook op Spotify te vinden. |
|
quote: Bij toeval stuitte ik op deze release op youtube. Ik had nog nooit van ze gehoord, hehe. Maar deze plaat is retegoed, zeg! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De blauwe re-release van Far away from the Sun op blauw vinyl staat hier voor mij al een tijdje in bestelling. Komt pas in mei uit. Maar deze plaat mag met recht tot een kleine klassieker gerekend worden. Net als het debuut van: Vinterland-Welcome my Last Chapter/Wings of Sorrow speelt Sacramentum melodic black/deathmetal met een stevige knipoog naar Dissection. https://www.cmdistro.de/Search?q=sacramentum Lord Belial heeft ook aardige platen gemaakt in deze muzikale richting, maar meer black dan death. |
|
quote: Gisteren toevallig de boxset aangeschaft. Aaan een prima prijsje (nouja €29, maar da's nog een pak onder de discgogs en ebay prijzen), want Temple Of Darkness Records heefrt nog een stapeltje van die re-releases liggen uit 2010. quote: Enter the Moonlight Gate vond ik toch wel héél sterk. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
|
|
Godver! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |