IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Sacramentum Vorige pagina
Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 21-12-2005 16:45 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

EIN-DE-LIJK!
Far Away From The Sun en Finis Malorum binnen!
Via Displeased een braziliaanse re-release weten te scoren.
E.I.N.D.E.L.I.J.K.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-02-2006 18:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Thy Black Destiny draait nu weer zijn rondjes. Goddomme wat een heerschplaat van een enorme heerschband. Coming Of Chaos had ik al (en die had Mikeeeee tijdens mijn verhuizing ook al meteen gevonden ). Nu alleen de eerste 2 nog eens ergens zien te scoren.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-02-2006 18:47 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hehe, inderdaad een kicken band. Ik moet alleen nog "Far Away from the Sun" ergens zien te scoren. Daar zou ondertussen wel eens een re-release van mogen verschijnen, me dunkt.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-02-2006 21:47 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2006 18:39 schreef Judge M. het volgende:
... Nu alleen de eerste 2 nog eens ergens zien te scoren.


quote:
Op 21 december 2005 16:45 schreef Mikeee het volgende:
...
Far Away From The Sun en Finis Malorum binnen!
Via Displeased een braziliaanse re-release weten te scoren...



InfernusRex
Usericon van InfernusRex
Posted 27-02-2006 14:59 by InfernusRex Wijzig reactieProfiel van InfernusRexQuote dit berichthttp://www.infernusrex.com

Is inderdaad een erg vette band. Een andere aanrader in dezelfde stijl is Vinterland - Welcome to my last chapter. Lijkt wat meer op Dissection, maar is hoe dan ook erg goed! Weet alleen niet of die CD nog zo makkelijk te vinden is tegenwoordig...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-02-2006 15:14 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 14:59 schreef InfernusRex het volgende:
Is inderdaad een erg vette band. Een andere aanrader in dezelfde stijl is Vinterland - Welcome to my last chapter. Lijkt wat meer op Dissection, maar is hoe dan ook erg goed! Weet alleen niet of die CD nog zo makkelijk te vinden is tegenwoordig...


Inderdaad. Vinterland heerst!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 08-03-2007 16:46 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 14:59 schreef InfernusRex het volgende:
Is inderdaad een erg vette band. Een andere aanrader in dezelfde stijl is Vinterland - Welcome to my last chapter.

Een late reactie maar toch: HARTSTIKKE BEDANKT voor deze tip!
Dat Vinterland heerrrst ook gruwelijk hard!

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 08-03-2007 16:46]



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2007 16:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, toffe plaat is dat! Jammer dat die gasten maar een plaat uitgebracht hebben.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-03-2007 16:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Klopt, briljante CD is dat! Jammer dat maar zo weinig mensen er ooit van gehoord hebben.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 08-03-2007 17:01 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Sjezus, ik doe ff een rondje langs de bekende webshops/distro's en nergens hebben ze wat van Vinterland
Weet iemand wat?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-03-2007 17:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

http://cgi.ebay.nl/Vinterland-Wings-Of-Sorrow-ORG-95-No-Fashion_W0QQitemZ110099532430QQihZ001QQcategoryZ307QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem

Best prijzig, en ook nog eens uit Japan, maar wel de enige die ik zo snel kon vinden

Ben blij dat ik mijn exemplaar al een aantal jaren in huis heb.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2007 17:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-03-2007 17:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, Sacramentum heb ik ook een cd'tje van liggen. Coming of Chaos. Weer es tevoorschijn toveren...


spelfout weggehaald...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-03-2007 18:04 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 17:28 schreef varanus het volgende:
Hmm, Sacramentum heb ik ook een cd'tje van liggen. Coming of Chaos. Weer es tevoorschijn toveren...

+1.
Persoonlijk vind ik het art-work van dat album bagger.
De muziek vond ik wel wat hebben.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-05-2007 19:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

damn, heb ik hier zin in?

zeker!


signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-01-2010 7:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Sacramentum weer bij elkaar?
Wat een held is die gitarist!



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-07-2010 17:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Far away from the sun is een vette plaat; prima Dissection rip off (helaas wel met blikkerige drums)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-07-2010 18:25]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-07-2010 1:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeker weten

vette band was dat

Deathrider 2000 was ook berethrash


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-02-2020 10:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De complete discographie is nu ook op Spotify te vinden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 24-04-2020 18:30 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 17 juli 2010 17:22 schreef Mutilator het volgende:
Far away from the sun is een vette plaat; prima Dissection rip off (helaas wel met blikkerige drums)


Bij toeval stuitte ik op deze release op youtube. Ik had nog nooit van ze gehoord, hehe. Maar deze plaat is retegoed, zeg!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 25-04-2020 6:46 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

De blauwe re-release van Far away from the Sun op blauw vinyl staat hier voor mij al een tijdje in bestelling.
Komt pas in mei uit.
Maar deze plaat mag met recht tot een kleine klassieker gerekend worden.
Net als het debuut van: Vinterland-Welcome my Last Chapter/Wings of Sorrow speelt Sacramentum melodic black/deathmetal met een stevige knipoog naar Dissection.

https://www.cmdistro.de/Search?q=sacramentum

Lord Belial heeft ook aardige platen gemaakt in deze muzikale richting, maar meer black dan death.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-04-2020 7:31 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2020 6:46 schreef Sadistic Sinner het volgende:

Net als het debuut van: Vinterland-Welcome my Last Chapter/Wings of Sorrow speelt Sacramentum melodic black/deathmetal met een stevige knipoog naar Dissection.



Gisteren toevallig de boxset aangeschaft. Aaan een prima prijsje (nouja €29, maar da's nog een pak onder de discgogs en ebay prijzen), want Temple Of Darkness Records heefrt nog een stapeltje van die re-releases liggen uit 2010.


quote:
Op 25 april 2020 6:46 schreef Sadistic Sinner het volgende:

Lord Belial




Enter the Moonlight Gate vond ik toch wel héél sterk.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 16-03-2021 19:00 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht





Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-03-2021 19:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Godver!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen