|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Roxette wist ik al. Anouk is nice. Ik wacht nog even af tot er meer artiesten bekend zijn. |
|
Was leuk cadeautje voor mijn paps dit jaar. Schijnt erg leuk en rustig te zijn. |
|
quote: Same here. |
|
Bospop gaat trouwens Pukkelpop vervangen de komende jaren. Mojo wil minderen op Pukkelpop en van Bospop, net als Lowlands en Pinkpop, een van de drie grootste festivals van Nederland maken. Daarom was het vorig jaar al op een andere lokatie, om te kijken hoe dat gaat met infrastructuur ed. |
|
Hoe kom je daar nou bij?? Pukkelpop vervangen door Bospop? PP is België en niet door Mojo georganiseerd. PP heeft ook een totaal andere doelgroep. |
|
Tsjah zo werd het mij ook maar verteld door mensen die al jaren zich bezig houden met Bospop. |
|
Schoenmaker hou je bij je leest zou ik zeggen haha. Ik zie Richie Hawtin, Boys Noize, Deadmau5 niet zo snel op een Bospop verschijnen. |
|
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren. Bospop heeft het image van ouwe lullen festival, en dan kun je het nu niet ineens heel hip gaan maken. Daarnaast is PP inderdaad België en is dit Nederland. Maar ik zou het niet erg vinden! |
|
Dat imago is alleen maar de laatste jaren wat meer opgekomen naar mijn mening, eerder stonden op Bospop bands als Iron Maiden, Slayer, Dream Theater... dat mag wel eens terugkomen naar mijn mening. |
|
Alsof er al niet genoeg festivals zijn waar dergelijke bands regelmatig opduiken. Laat Bospop gewoon maar lekker doen wat ze de afgelopen paar jaar al doen. |
|
Ik vind het eigenlijk wel eens lekker om naar een festival te kunnen zonder 'slayer roepende' kutpubers, keiharde radio's en lawaai op de camping en brandende tentjes na afloop. Nee, laat maar lekker doorgaan met dat ouwe lullen imago. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Slayer op Bospop |
|
Van mij mogen ze een ouwe lullen festival blijven. Als ik harder materiaal wil zien ga ik wel naar een ander festival. Al die oude rock bands moet je gewoon een keer gezien hebben. Maar clubshows zijn altijd belachelijk duur. Dus ik vind het prima als festivals als bospop en arrow classic rock (als dat ooit nog terug komt) een ouwe lullen programmering hebben. |
|
BLACK COUNTRY COMMUNION MET JOE BONAMASSA We hebben weer een nieuwe naam voor Bospop 2011. De Engels-Amerikaanse rock groep Black Country Communion speelt zondag 10 juli op Bospop. Zanger Glenn Hughes (58 jaar en oud basist Deep Purple en in de jaren ’80 kortstondig zanger bij Black Sabbath) wordt bijgestaan door drummer Jason Bonham (44, zoon van Led Zeppelin-drummer John Bonham), toetsenist Derek Sherinian (44, speelde met Alice Cooper, Kiss en Alice In Chains) en bluesrockgitarist Joe Bonamassa (33). Joe Bonamassa, voor Bospop geen onbekende, is op dit moment erg “hot” en trekt wereldwijd volle zalen. We zijn dan ook erg verheugd met de komst van Black Country Communion. GREGG ALLMAN BEVESTIGD BOSPOP Bij het uitkomen van zijn nieuwe cd “Low country blues”, het eerste in 9 jaar, bevestigd Gregg Allman zijn komst naar Bospop op zaterdag 9 juli a.s. Medeoprichter van The Allman Brothers Band en als keyboarder, gitarist en songwriter medeverantwoordelijk voor de legendarische status welke deze rock-bluesband heeft bereikt. Met zijn, nog steeds, karakteristieke bluesstem bezit Gregg een uitzonderlijk “instrument” welke op zijn nieuwe cd op een soulvolle wijze in stelling wordt gebracht. Hiermee is naast Anouk en Roxette de derde band voor deze zaterdag bekend. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik hoop wel dat ze eens wat sneller meer bands aan gaan kondigen. Met het huidige tempo overtuig je relatief weinig mensen een kaartje te kopen en loop je het risico ARF achterna te gaan en dat zou zonde zijn. |
|
23 februari wordt het hele programma bekend gemaakt. Walter Trout schijnt (Waarschijnlijk maar is nog niet helemaal zeker, aldus de nl-fanclub)ook te komen. En Serena Pryne. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-02-2011 13:44] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
RINGO STARR AND HIS ALL STARR BAND OP BOSPOP! Ja, je leest het goed, we hebben een ware legende weten te boeken, ex Beatle Ringo Starr zal zaterdag 9 juli optreden met een exclusieve show waarin enkele Beatle nummers niet zullen ontbreken. Ringo speelt samen met zijn All Starr Band, bestaande uit Edgar Winter, Wally Palmar (Romantics), Rick Derringer, Gary Wright, Richard Page (Mr Mister) en Greg Bissonnette. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ha, wacht tot pa dit hoort. |
|
Greg Bissonnette.... dus Starr zal wel gaan zingen en misschien een paar nrs drummen |
|
+ Dream Theater?????? http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=154306 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als het maar niet op de zaterdag is. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-02-2011 0:16] |
|
Morgenochtend maken ze een groot deel van het programma bekend. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En dan zonder Mike? Nee! Nee! Nee! |
|
Voor je pa: 'The Faces' met Ron Wood en Glen Matlock (Sex Pistols) volgens de Bospop twitterdinges. Helaas met Mick Hucknall (Simply Red) als vervanger voor Rod Steward. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-02-2011 9:18] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |